Song parody of

Throw Some D's [Dirty]

by Rich Boy

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Throw Some D's [Dirty] song by Rich Boy.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Zone 4 Get money New money It's what you been waiting on Rich boy sellin' crack Dope niggas wanna jack Shit tight no slack Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac Rich boy sellin' crack Dope niggas wanna jack Shit tight no slack Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac Rich boy sellin' crack fuck niggas wanna jack Shit tight no slack just bought a cadillac Took it to the chop shop Got the damn top dropped two colored flip flopped Candy red lollipop There's hoes in the parking lot But I still got my glock cocked New money motherfucker don't you see the big knot Don't you see the big chain Don't you see the big rims Wonder who they hatin' on lately Baby it's him candy paint Gator skin seats call me dun dee Pope in your hood I'm the one that you wanna be Haters wish they could feel the wood in my '83 Ridin' with no tint so the motherfuckers know it's me Rich boy sellin' crack Dope niggas wanna jack Shit tight no slack Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac Rich boy sellin' crack Dope niggas wanna jack Shit tight no slack Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac I never slip, I never fall A lot of hoes give me they numbers but I never call A real o.g. look at v.i.p. and see a nigga ball Then after we hit the club baby then I'm gonna hit them draws I'm gonna break you off (and that's all) Every freak should have a picture of my dick (on they wall) Polow be the shit, zone 4 be the click Yeah this for my dawgs Yeah gangsters, hustlers, wanksters, busters (wait a minute motherfucker) Rich boy sellin' crack Dope niggas wanna jack Shit tight no slack Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac Rich boy sellin' crack Dope niggas wanna jack Shit tight no slack Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac (throw some d's on that bitch!) Just bought a cadillac Hit the block on some new 10 thousand dollar wheels Can't explain how I feel Toucha gator on my wheel Got peanut butter ice cream Petter pan seats just gotta Fresh cut Now we looking for them freaks Take a bad yella bitch Make her drop them draws I'ma show you how to ball Middle finger to the law so fuck them Niggas tell em' what they wanna do? Hating on a player cause my 'lac skated 22's When I pull up I'mma park right at the front door lean In my cup got purp in my blunt I'mma real pimp bitch I ain't playin' like a trick Just bought a new 'lac bout to put them Thangs on that bitch!!

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Throw Some D's [Dirty]

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Rich Boy tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!