Song parody of

Popoff

by Piccolo coro dell'Antoniano

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Popoff song by Piccolo coro dell'Antoniano.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Nella steppa sconfinata A 40 sotto 0 Se ne infischiano del gelo I cosacchi dello Zar Col colbacco e gli stivali Camminando tutti in fila Con la neve a mezza gamba Vanno verso il fiume Don Ma Popof Sbuffa, sbuffa e dopo un po' Gli si affonda lo stivale Nella neve e resta li Ma Popof del cosacco che cos'ha Ha il colbacco e gli stivali Ma non possono bastar I cosacchi lunghi e fieri Con I baffi volti in su Nella neve vanno alteri Ma Popof non c'è più È rimasto senza fiato Sulla pancia accovacciato Che cosacco sfortunato Questo povero Popof Ma Popof non si arrende e dopo un po' Scivolando sulla pancia Fila verso il fiume Don Hei! Popof così proprio non si può Non cammina in questo modo Un cosacco dello zar I cosacchi sono stanchi Non si vede il fiume Don Con I baffi congelati Più non vogliono marciar Nella steppa sconfinata A 40 sotto 0 Sono fermi in mezzo al gelo I cosacchi dello zar Ma Popof così tondo che farà Rotolando nella neve Fino al fiume arriverà

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
What tour was Ariana Grande on when the Manchester bombings happened?
A Thank U, Next:
B Sweetener World
C Dangerous Woman
D Positions

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Piccolo coro dell'Antoniano tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!