Song parody of

Mister Danger

by Dr. Krapula

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Mister Danger song by Dr. Krapula.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Nadie te invitó a su casa No te vengas con tus líos No te metas a la fuerza Que en el sur estamos muy tranquilos La cosa está buena en el barrio Pero que lástima que seas vecino Por aquí no te aparezcas Por aquí no tienes ni un amigo También dicen que eres un borracho Que te crees "power ranger", un macho Que solo hablas pura basura Que eres más malo que el diablo Te la pasas de fiesta en fiesta No te vas a salir con esta Todo el mundo anda comentando Que con todo estás acabando Ya no salgas de tu casa No te metas en más líos Tu ya sabes lo que pasa Cuando estamos reunidos En la fiesta que estamos armando Te quedaste sin invitación Y al que sigue tu camino Le dedicamos esta cancion También dicen que eres un borracho Que te crees "power ranger", un macho Que solo hablas pura basura Que eres más malo que el diablo Te la pasas de fiesta en fiesta No te vas a salir con esta Todo el mundo anda comentando Que con todo estás acabando "Mister danger: es muy peligroso Es muy peligroso"

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Mister Danger

Our awesome collection of

Promoted Songs

»

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Dr. Krapula tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!