Song parody of

Just Show Me How to Love You

by London Symphony Orchestra

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Just Show Me How to Love You song by London Symphony Orchestra.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Tu cosa fai stasera? Rimani ancora un po' Sarà quest'atmosfera Ma non mi dire di no Per farti prigioniero Qualcosa inventerò Ma che bisogno c'era Di amarti subito un po' Questo giorno è una pazzia Ma la luna è amica mia Se ti resta un sogno da buttare via Soli in mezzo a una città Solo amici e poi chissà Poi non basta mai Tante cose da dirsi E baciarsi e capirsi e stringersi Poi non basta mai Si fa tardi ma dai Dove corri a quest'ora? Just show me how to love you Io non ti lascio più Gabbiano di scogliera Io sto una favola e tu? Just show me how to love you Fame o febbre o quel che sia Mi ci sento a casa mia Dentro questo sogno da buttare via Non mi sembra vero ma Sembra un'altra la città E non basta mai Tante cose da dirsi E baciarsi e capirsi e stringersi E non basta mai È già tardi ma dai Dove torni a quest'ora? Just show me how to love you E ci ridiamo su Gabbiano di scogliera Ma dov'eri nascosto Dov'eri fin'ora? Tu cosa fai stasera? Ci ridiamo su Magari un'altra sera Ed è già domattina E la luna la spegni tu!

Genre:
Style:

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Just Show Me How to Love You

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

London Symphony Orchestra tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!