Lyrics.com »

Search results for 'videographer'

Yee yee! We've found 32 lyrics and 1 artist matching videographer.

Year:


Filter by gender:

Artists:

  

Lyrics:

me. (Toys)
Hundred videographers. I got Boys with me. (Yeah)
I'm Lucas with the shot. (Shot)
I got the force in me (Come on)
I pray to God every day. I
Had to delete that bitch out my Fuckin call list
They talking like they opps had to shit on em
Call my videographer save a clip for them
Mmmm
Stay up in
I might bust me a script
With my videographer
I'm downtown, with a bitch
And she say she want top it up
I'm from the, west of the, city
All I smoke
grave you go
Me nuh need nuh aid enuh
Just show me how fi aim it up
Me use to be a videographer
Me know how fi frame it up
Try fi flee the area
Drone dem
boy 
Member how Robert wanna shoot 
Videographers now they wanna shoot 
Run away from all of the groupies
Used to hit the mall and the movies
Used
of 
The wedding blues 

Now the hipster videographer with the strange tattoos 
Has gotten a close up of my sad face 
And Patty with the fresh out of jail nephew
Youngest cat in all three, alongside my brothers, no fear
Videographer, Producer, we were rallying
Let the voters vote and hope our favor they'd be tallied
pulling out all the stops 
We're gonna shoot a huge video 
I'm gettin' nothing but the best for you 
The videographer 
We're flying in tons of models
videographer
I plant a few plants but I wouldn't say I garden
Can't travel anymore cause I can't get a pardon
I'm just this / I'm just shit

Hey now! You're
best believe imma get it however I have to
However I gotta
Still getting fucking over by videographers oftenly
But ain't nothing stopping me
Cause bound
tomorrow
Blaze like the videographer, this shit came back on a charter bus
And this shit stank like a garbage truck, the scent is all over my nautica
I
wanna thank everybody
Who had something to do with this project
And my project before
You know what I'm saying
Shoutout to my videographers
My
as a rapper but I'm building as a team
I got people that's behind the scenes that you ain't ever seen
Videographers, producers, an even the publishing
Without
chop it up with my shooter
7.62 chop a Nigga down chop a lil pussy ass like a fucking chalupa
Ian no videographer but I film all my points just like
o meu shyne.
(x2)


WRITTER/ESCRITOR: RAY LIZZO 
MIX&MASTER: RAY LIZZO 
VIDEOGRAPHER: João Nascimento
VIDEO EDITOR: João Nascimento 
PROD.: HUD$ON
GUPPIES...YEEEA...
I NEED SOME DOGG CLOTHES AND A PHOTOGRAPHER...
OR BETTER YET A DOPE ASS VIDEOGRAPHER...

DIVINCI 17 WILL HAVE THE DREAM RIGHT...
MID-NIGHT WORK FLOW
not the same channel
Nah
Running Gun Rambo
This is for the videographers
Shooting in the bando

Y'all might see a flamer or three
I ain't the game y'all
and the videographers
These fake photographers, you
Post too much, running with gossipers and fake philosophers, missionary how to ride
On top of us, but I'm good like
be the best producer in music
I wanna be the best videographer I wanna make crazy music videos
I wanna be the biggest rapper on the planet
I wanna play
boy 
Member how Robert wanna shoot 
Videographers now they wanna shoot 
Run away from all of the groupies
Used to hit the mall and the movies
Used
and keep you on read
Big truck for a fat nigga on Alexander
I ain't shooting with that videographer
I don't like the camera
Turn the lights off and look how
SHUT UP , BALD NIGGA.
SHUT UP , BALD NIGGA.
SHU UP , BALD NIGGA. 
TAKE THAT WEAK ASS HAT OFF.. x2

Nigga’s a “videographer”
But who’s he shooting for
say in the snippet
I'm shooting my clips
On my iPhone cause videographers be holding my clips
I don't know if they do it for clout
Or just really had no
to the back
Turns out shes a swallower
Why you calling her
You just stalling her
She getting nasty for the camera
I'm the videographer
She on lockdown
I got

Discuss these videographer Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who sang Lucid Dreams?
    A Juice WRLD
    B Pop smoke
    C Matty perry
    D Pentatonix

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!