Lyrics.com »

Search results for 'slay'

Yee yee! We've found 1,777 lyrics, 3 artists, and 4 albums matching slay.

Year:

Lyrics:

I'm a star, I'm a star
'Cause I slay, slay
I slay, hey, I slay, okay
I slay, okay, all day, okay
I slay, okay, I slay okay
We gon' slay, slay
Gon'
Baby, I'm back by popular demand
Bitch, I'm back by popular demand
I did not come to play with you hoes
I came to slay, bitch

Y'all haters
huh?
Slay it, slay it, slay it, slay it

On that like slay it, slay it, slay it, slay it, slay it, slay it (ooh)
Slay it, slay it, slay it, slay it
4hunnid
It's YG, 4hunnid

One time if you a bad bitch (one time)
Two times just for the savage (two time)
All you wanna do is just slay, yeah
All you
Let's go!
Ay yo we slay all day
Ain't nobody frontin' on the 4 Gold Play buttons
What they talkin' 'bout pops?
I don't even know
Haters throwin'
slay, slay, slay
No matter what road I take

I know how to fight
I can always take charge
I know how to work
I know how to march
I'm number one, coz I
Yeah I really miss my niggas (Man I really miss my niggas, my niggas)
Slay one for my niggas
Yeah I really miss my niggas (Man I really miss my
and scattered fled
You should be the king on earth
Bastard son of virgin birth

Slay the Nazarene 
In christian eyes supreme
You will die

Slay
and scattered fled
You should be the king on earth
Bastard son of virgin birth

Slay the Nazarene - In Christian eyes supreme
You will die

Slay
Hook
CHHK don't slay mics
We save mics bring 'em up make sure they raised right
CHHK don't slay mics
We save mics bring 'em up make sure they raised
and feeling fine
Slay, slay
Looking good and feeling fine
Slay, slay

You've got company
Make sure you look your best
Fashion!
Make up on your face
A new
Risen from the grave in silence walks around. Body full of pain but it don't get him down, don't slay him down, Lord don't slay him down.
He carries
Slay 
Slay 
Slay 

Slay 
Slay 
Slay 

A cold reaction 
Human shield engaged 

Turning into killer 
No One can stop it 
Weaponised on point 
Nothing
Same ol' slay, you sleep like codeine
Sweet dreams bitch, gotta do my own thing
Same ol' slay, blasé by no means
Ate this beat, gotta get my
while we lay
Go and show me what it is (girl you slay)
Now we ain't got to hit the club (I love her)
Know you cold, let's bundle up (baby you slay
[Chorus]
It's Christmas time again,can't wait to hear all the slay bells ringing.
It's Christmas time again,can't wait to hear those slay bells
something to knock
I slay wack just play back my hits
So you better stay back on this great track cause I made that my bitch!
You wantin' this, I'm
to fight to have the life that you've been searching for 
You gotta' slay the dragon 
Running through the night trying to feel alright 

And it's time
work that bitch.

Yes, miss thing, feel me, cunty, that's it,
hunny, that's right, miss girl.
Yes, miss thing, feel me, work, that's right, 
slay, slay
I'ma slay that (slay that bitch)
Yeah, she gon' obey that (yeah, yeah)
Told her clean up her act, where the maids at?
I been sippin' on Act', smokin'
like a patient (gas, gas)
Shoot him up, ate him (bang bang)
Uh, now he a pagan (now he's a pagan)
But you demon slay him (slay, slay, slay)

Uh,
help myself, don't want nobody else, I'm so crazy about you
I'll do anything to see ya, and I slay myself to feed ya
I just can't help myself, don't
and slay my fear
Before I die, I say my prayer
Don't worry about the mess just lay me there
This is all I got so lay me bare
Look, one more time I'll
these muthafuckin' streets for real
Kay Slay, holla at God damn baby
Kay Slay, they don't want me out here
They don't want you out here, dog
This is

Discuss these slay Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles

Our awesome collection of

Promoted Songs

»

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!