Lyrics.com »

Search results for 'observation post'

Yee yee! We've found 14 lyrics, 25 artists, and 49 albums matching observation post.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

And we just vibin'
I'm feelin' so alive
And y'all quick to post some shit but real gangsters move in silence
Maybe you should try it
I fly with my
Duty bound
To expound visionary doubts
About the whole mess that's going down
Profound observations
A core part of the poet's station
Duty bound
an international playa, close observation 

The best policy is to stay in y'all faces 

The bad seed, I get niggas like I breath it's easy 

Been through niggas
shit and your lil bitch basic
Hop in Tesla it feel like a spaceship
Post a lil pic and yo bitch finna save it, bitch
Let's go Dubai to vacation
Try
(skrr-skrr)
Chill guy, but I'll roast (try me)
You girls be doing the most (blah, blah)
I don't care what you post (nope)
Cause I know you never listen to me
plock
No hesitation and no fear
My observation is to make a milli year
Yeah, and them some daddy will let me his doughtier
I'm bothered by this square
expectations, Fake adulations,
Pressures and stupid observations cos if I let them have me they might drag me straight to hell
I ain't gon lie to you my teachers
ball hard, score beyond yours, I don't post on the internet all the time, cuz I ain't really got the time for it
Every second costs a dime boy
Money
observation if similar to me 
There is the person you want to be 
And then in stark contrast there is you 
Others notice the other guy is cooler too 
These are
critical analysis of statuses 
And Twitter posts that mimic O's many characters
An observation of mood plus characters
Factoring in the law of averages
(yeah)

Pretty Fasho but cautious on what you post
Find the right light the right angle to glow, it's a go
Ego flying higher up like a drone, even though
plock
No hesitation and no fear
My observation is to make a milli year
Yeah, and them some daddy will let me his doughtier
I'm bothered by this square
The money
The drugs 
And the hos
But you won't know love

I know some
That don't run
They post up
Till the po po come
In they went
Over their heads and then
eating off cue cards or somethin'
That's just an observation
Rough around the edges like you playin' operation
Struggle bars, but don't let me break

Discuss these observation post Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Adele: "So hello from the other side, I must've called a ______ times".
    • A. hundreds
    • B. thousands
    • C. hundred
    • D. thousand

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!