Lyrics.com »

Search results for 'it gets better by fun p 1146421'

Yee yee! We've found 1,951 lyrics, 30 artists, and 100 albums matching it gets better by fun p 1146421.



Better days are coming by and by

It can't be this way always
A train must come, a train must come
There must be some brighter days
We'll have fun
Better days are coming by and by

It can't be this way always
A train must come, a train must come
There must be some brighter days
We'll have fun
Better days are coming by and by

It can't be this way always
A train must come, a train must come
There must be some brighter days
We'll have fun
In dreams
It seems
I always see
Avenue P
As it ought to be 
In a four-star movie
Directed by me
And starring, of course,
Yours truly,
Rosie
and it's all because, you both use me like a party drug,
Now tell me how you want yb, grab her arm and just stay by me,
I'll show you how to have some fun
by myself
I will but y'all, that ain't right
It's time to get it on
Am I the only one who wants to have fun tonight?

Well I was flying solo down
weapon and spark it
Nine millameter, heater, streetsweepers, and sawed-offs
Shit
Bitch hear me ticking
I'm bound to blow
Nigga better get on the floor
My nigga, let's get P.O.D.'ded [P.O.D.'ded, P.O.D.'ded] . . .
. . . reefer and blunts is all that's needed [needed, needed].

Slow down, make it too
shirt
Better tell them I ain't playin'
Because it's all fun and games
Until somebody get hurt

[Bridge:]
Ain't a damn thing change
I still keep
Yeah
EPMD, 9th Wonder
It's crazy
New York
Charlotte, yep!
EPMD can hold you down baby
Uh

Spark this off with a b-boy who show P love
O.G.
better, her body was eaten by Luchimia 
Seventh grade, it was cursed and sad
But the gift within it, was when I first met Chad
But even Chad could tell
way, I can tell by the look that's all on your face
You want it too

But you can't around me, you don't know what you started
You know what I need,
tastes best served cold
But we like it better when it's fresh off the stove
You could get keep your things, we want your soul
So hot, even Satan gotta
know what to do with them
Head ain't even fun no more unless there's two of them
To tell the truth, I think beating it is easy
So when I say I poppin
Hey you better hear what I say
You better have your fun
Before you get away
Get you a stray or get you a gay
Get you a man or woman
But have it
we can smoke it all up  
We can smoke and get ba-  
We can smoke it all up
We can smoke and get ba-, ba-, ba-, ba-, buzzed

Chorus

[Bizzy]
P
(Give me a break)

We are all in competition
Better move fast gobble up your dinner
Take a tip - get hip!
It's not so bad in the promised land
It's
Gotta get the party on
Wanna keep it goin' strong
All my girls here by my side
Yeah we gonna make it happen 'cause we do it every time
the west
Heard they gotta couple banks in town that ain't been held up yet
Well uh, I oughta make it by sundown
I figure that's enough time to get tha
saw on BET
Either T.I.P or B.I.G
I don't give a fuck what you saw on TV
But a 187 don't make a O.G.

I'm a O.G
Never had to fake it
God gave me
out till your life run out
So don't pull the gun out
If you ever want a house just like Run's house

It's better than the big house
Let's go find some
new york
To break it down to straight english, what the fuck you want?
Remember me? you punk fagot crab emcee
Get your shit broke in half for fucking
emcee
Get your shit broke in half for fuckin around with p
Aiyyo strike two, my style brooklyn like the zoo
Hey you, look nigga, one more strike you
the window, see the corner that I bent it
It's just so simple when we get so D.E.E.P
Learn a lesson, pick up the album when it hits the streets like

D.E.E.P
When I hit the club all the girls show me love
While at the bar, got drank by the jug
In the v.i.p with the chicks and the drugs
It's the T.I.P

Discuss these it gets better by fun p 1146421 Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!