Lyrics.com »

Search results for 'hit-and-miss'

Yee yee! We've found 2,114 lyrics, 200 artists, and 50 albums matching hit-and-miss.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

case of hit or miss

I gave you everything that money could buy
Things for your wardrobe things to get you high
I never wanted you to bring it back
of hit or miss
I gave you everything that money could buy
Things for your wardrobe, things to get you high
I never wanted you to bring it back
I didn't see
eyes shining so bright
Never mind it's not alright
Lemme just get out of your sights (huh)
Hit or miss let's hit or miss (huh huh)
Hit or miss let's just
We gettin lit
We gettin lit
We gettin lit
We gettin lit we gettin lit

We gettin lit this my fit
This my fit yeah hit or miss
Hit or miss hit or miss
I don't even know what to say
Listen to the wordplay on it though

It's a hit or miss and I'm not talking baseball
I'm stepping right, you gone get
Hittin' this, hit or miss
Young trigga the hitta god, young trigga the rap fraud
Thinkin you tough fake rap you mad, you wanna be real big and real
nobody just like this
I gotta be me
Baby hit or miss

But then I looked at you just sitting there
All by yourself
You listening to everybody,
Sossboy
Ok darsh ok ok
Aye
Juggteamkari bitch
Hoe
Ooh
Hit or miss
This choppa do not miss huh
I got yo bitch and 
She gone suck my dick huh
She lick
wouldn't go through this
Ain't just no disaster if we hit or miss.
[And it's no disaster if we hit or miss]

Gathering facts just like animals.
Got
to trip it ('bout to trip it)
Shake that ass for a couple digits (for a couple digits)
Make a nigga wanna hit or miss it
Showin' out got er'body
(You hit or miss)
I'm tryna find my peace
Can't let no little nigga come take my mind from me
Can't let no little bitch come take my heart from me
yourself
Because the tide is rising high

It's sink or swim
It's hit or miss
What will you pick?
So take some action
Don't let the undertow grab hold
You get it right
Come on and handle this
Skip all that hit or miss
If you gone do it take ya time
So you can do it to me right
I need it in slow
If the shoe fits
When you down in the ditch
You will always end up on your own
Lilo without stitch
It's a hit or miss
Whether all roads will end up
that’s self defense
I flip you with this pistol, my niggas toting them stick
Smoking that dope get lit
It’s a hit or miss
Diamonds all on my wrist, Yeah
I need a new solution
I need a new resolution and it's not even the end of the year
(Hit or miss, hit or miss)

It goes swell with a cup
Can’t you see 
I gotta be me
Ain’t nobody 
Just like this
I gotta be me
Baby hit or miss

Sitting here 
All by myself
Trying to be
Can’t you see 
I gotta be me
Ain’t nobody 
Just like this
I gotta be me
Baby hit or miss

Sitting here 
All by myself
Trying to be
Yea
It's him
(Woo)
Yea, Double R
Yea
It's Him
It's 420 and a nigga ain't even smoke
(Woo)
Let's Go
It's a hit or miss
If you live or die, you won't
of the party, I got the bread
I'm takin' a hit, no miss
I'm takin' a hit, no miss (Yeah)
I'm takin' a hit, no miss
I'm takin' a hit, no miss, yeah
I'm takin'
Do you still love me?
Baby hit my phone I miss you (Baby hit my phone I miss you)
Baby hit my phone I miss you
I don't know when I'm gon' kiss you
Times with you I reminisce
You won't let go pinky promise
I am living my life in bliss
I know, yeah I know
Know I'd hit I will not miss
I'm going up
50/50
Hit or miss me
Family at home but I feel alone
50/50
Hit or miss me
Family at home but I feel alone
 
At times I just feel like a ghost
They
me shoot my shot
I'm talkin' all net
Let me shoot my shot
Let me shoot my shot
Ima shoot my shot whether I hit or miss
Ima shoot my shot whether I hit

Discuss these hit-and-miss Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Which band released a song titled, 'Deeper Water'?
    • A. American Authors
    • B. The Beatles
    • C. Mumford & Sons
    • D. The Band Perry

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!