Lyrics.com »

Search results for 'exhibits'

Yee yee! We've found 894 lyrics, 0 artists, and 0 albums matching exhibits.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

follow me o yeh
Hear me say
She's a lean lover, she never exhibit a liquor drama
(Watch what you say)
 She's a lean lover, she never exhibit a liquor drama
I am exhibit A, I'm exhibit A
Hide behind my mask most everyday
Didn't think anyone would care enough to save my soul

Then Your smile tore my world
If you seen it or heard it, maybe probably I did it
Maybe or maybe not, I'll admit what I committed
Exhibit the truth because I'm living proof why
If you seen it or heard it, maybe probably I did it
Maybe or maybe not, I'll admit what I committed
Exhibit the truth because I'm living proof why
I
settle it
Take you to court with the facts
Presenting all the evidence
Exhibit A, DTLA
The first time
Exhibit B, Miami Beach
The fourth time
Playin a fool
the vibe of the aesthetic
She like the vibe of the aesthetic
She would come to my show but her dad won't let her 
I'd display her as a main exhibit 
I'd
I ain't no exhibit
You can't judge me if I'm not perfect
How can I live it 
If I don't deserve it
I'm an animal so kill it
Punish me if I can't learn
Peace be upon he, and, we MC's
Speak the fortified live exhibit level degree
This once in a lifetime like a Halley's comet
Yo, we bring it to Medina
Exhibit A
We are friends in a sleeping bag splitting the heat
We have one filthy pillow to share and your lips are in my hair
Someone upstairs has
Blood drippin on acrylics
My exhibit
Take a visit
Blood spillin on my canvases
Damages, manifest
Does ya soul exist
Philanthropist for cameras
Nah
chop my body
Make you chop my money gbase
I Can't Shout
I think that its better you leave
If you wan exhibit craze
I Can't Shout
Eyin temi bawo
Won ma ti
numbers real explicit 
I need a grow house for a gas exhibit 

I need the money right now 
I ain't tryna talk 
I ain't tryna kick it 
Ima tryna run up
click bang bang bang.

exhibit A: the trail of the womb tears the blinking genitalia.

exhibit B: a death leather towel to mop the blood and saliva.
every
clik bang bang bang.

exhibit A: the trail of the womb tears the blinking genitalia.

exhibit B: a death leather towel to mop the blood and saliva.
Every
is a consequence of being Philly residents
Tryin' to get it on, the rhythm gettin' shitted on
The exquisite I exhibit to shine, yo

To all my peoples
on 
The exquisite I exhibit to shine, yo 

To all my peoples on the planet stimulatin' the mind 
All my peoples that be knowin' the time, come on 
And push up ya
Inside out
Yeah you know that you could have it
Inside out
We could exhibit our madness
You and I could always relate to that
Uh
Cuz You and I don't
This that pimp my ride shit
See exhibit smiling
This that pimp my ride shit
See exhibit smiling
I don’t feel no pressure
I apply the vice grip.
I take no
Let us marvel on display
Corpses defiled from within
Masochistic tormentors
Harrowed bringers of light

This is the meaning of freedom

Exhibits
Bathe In The Light
I Bathe In The Light
I Bathe In The Light
I meditate, marinate, mark for candidate, mechanicals mastery I exhibit
I Bathe In
Tonight lets get fucked up at the show lets go.
Im going to catch the show exhibits from the carnival
exquisit freaks and clowns
Oh My 

[Madrox]
Hopped in
I
Always knew you were a work of art
That's what I told you from the start
We don't gotta go to art exhibits, art exhibits
You
You are so
o
And don tell my shit too expensive shit
En! Alagbon o
My shit na exhibit, it must not lost o
En! Alagbon o
And don tell my shit too expensive shit
the girls
In the place to be is Devastating E
And Exhibit on the mic so viciously

The Baby Bubbas in the house 
The Baby Bubbas in the house

I say

Discuss these exhibits Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    The Scorpions "Follow the Moskva Down to ___________"?
    • A. Gorky Yard
    • B. Gorky Track
    • C. Gorky Park
    • D. Junction Shark

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!