Lyrics.com »

Search results for 'embossed'

Yee yee! We've found 122 lyrics, 0 artists, and 1 album matching embossed.

Year:


Filter by gender:

Albums:

Various Artists
  

Lyrics:

Iron-clad feather-feet pounding the dust
An October's day, towards evening
Sweat-embossed veins standing proud to the plough
Salt on a deep chest
Iron-clad feather-feet pounding the dust
An October's day, towards evening
Sweat-embossed veins standing proud to the plough
Salt on a deep chest
Iron-clad feather-feet pounding the dust
An October's day, towards evening
Sweat-embossed veins standing proud to the plough
Salt on a deep chest
Recently I've been going all in 
Fighting like my life is depending
On it, I lost it, embossed it 
But I ain't the boss of it

Never understanding
Trap star
Aw yeah
Yeah, yeah
I'm a trap star
Duffle bag talk
Leather seats, embossed
In the Jaguar
I'm a trap star
Pablo Escobar
Like I'm swimming
And been known to use it
But trepidation is a far slicker song

Mistress from the sucking pit

Embossed by her postulant gaze
Like Medusa on a plinth
I am
Some shit you'd never want to get paused
Apply the heat, make it embossed
You trying me? you getting lost
Lil homie
*uh* Yeah switch up!
Fuck that bitch
Holding on to misfortunes
Holding on to faith
Battling with consequences 
Is embossed in your fate

Wo-o-o wo-o-o 
Wo-o-o wo-o-o 
Wo-o-o wo-o-o 
Wo-o-o
author rewrite what they taught ya
Im the new author rewrite what they taught ya
Embossed and embezzled
The boss of this level
Talk of the town
And now I'm
This really isn't what I planned, I watched it slip right through my hands
Like barbed wire embossed grains of sand, I watched it fall away
But
for me then these things you would not say
Gonna cut my loss
Never gonna be embossed
Gonna cut my loss away
Gonna cut my loss
Never to be embossed
Am I
lost
Is the innocent cry of a life embossed.
The innocent cry of a life embossed.

A judgment based in human error.
A snap decision made in crippling
drive like you like me

Chin up chin up chin up
I write your eulogy
240 no number plates how I get registry
Embossed in my memory
Car keys another
or USA Today. 
Sauvignon Blanc or oaky Chardonnay.
Asleep for the movie. 
Awake for the dawn 
Dancing on England and hedgerowsE
embossed on a carpet
to catch the late show
It's a beehive barrel race
A shehive stare and chase wasted feature who tried and failed to reach her
Embossed beneath a box in
to catch the late show
It's a beehive barrel race
A shehive stare and chase wasted feature who tried and failed to reach her
Embossed beneath a box in
Rosie was the queen of the all night cowboy
She said, Texas boy, you seem kinda shy-why
Don't you expect an embossed invitation
Just knock on the wall,
losses, no caustic losses cause the brains embossed with
The word auspiciousness, feed my fam' flows fluidly, they would never leave
My land no truancy,
as a skyscraper
Letters embossed

Stunning bureaucrat
You're so fucking lost
Signing the letters
And cutting the costs

I can't live
Beside the spiral
or bet on a black horse
Sit behind the wheel of a black Porsche 
Use your leather organizer with your name embossed 
The night is thick with frost It
I'm just mad about my old school shirt
*the tales they are embossed
The things of all those kids and that old center school
*all those kids are
major metropolises
Get some flossy cards, your logo embossed on em
Not the cost effective models
where you gotta cross the old pager number off
or USA Today. 
Sauvignon Blanc or oaky Chardonnay.
Asleep for the movie. 
Awake for the dawn 
Dancing on England and hedgerowsE
embossed on a carpet
scrape away the memories you gave
Or the love that you left embossed

Discuss these embossed Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    What was the name of Madonna’s first studio album, released in 1983?
    • A. True Blue
    • B. Madonna
    • C. Pre-Madonna
    • D. Music

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!