Lyrics.com »

Search results for 'decipher'

Yee yee! We've found 1,120 lyrics, 0 artists, and 2 albums matching decipher.

Year:


Filter by gender:

Lyrics:

life began to feel like a prism

Learning about the state of the art
Tearing things apart

Ooooooh... Disseminate
Decipher your virtues
Ooooooh...
On the block with that stick 
See that ice, see that watch on my 
Wrist 
That shit nice, what's the price on 
That bitch 
A lil light, you decipher
still, alle bleiben stehen
Und haben sich unserem Feind ergeben!
(YOU CAN NEVER DECIPHER ME)
Ihr müsst euch eingestehen
Die Welt wird sich immer weiter
see your body touch the floor
Pick it up, shake it, spin it around
Shake it till you can't.. take, take no more.

(I'll decipher every single signal
Seamlessly, Seamlessly, Seamlessly

Stuck inside these circles, never really know
Trying to decipher which way I should go
Stuck inside these
Feel like my vision is blurred
Can't see all that I heard
I'll need a birds eye view to decipher the words
Trouble seeing my worth
Know the journey
on the floor, yeah!

Cross-eyed catastrophe, seeing things you've never seen before.
You're passed out chasing the dream,
Wake up and I'll decipher
Buss down
Buss down
Buss down
I cant decipher between love or lust now
Just need my neck, my wrist
Iced out
Pneumonia in my fist
Mixing ice with
times I feel alone yeah
Out down bad all on my own 
Just want you to feel like home 

Drift 
Drifting away 
Can't decipher love from the fake

Drift
endure

I can't escape from Your love
That's like a rain that can't be stopped
All that You are is enough for me
Jesus
Though I can't decipher Your ways
I
Never shave that coochie, I could never date her, ay

Ear crack, ay
Duffle bag, ay
All of that, ay
Call 'em back, ay
Who's that?  Can't decipher
Peter
nobody grieve me when my time is done
I loved my life just take care of my son
Decipher the cypher with all of my life 
And now y'all can see that I was
you'd it have been
And I know it isn't fair
To decipher if you care
But I want to know
I just want to ask why
I was addicted
Ignoring how little you cared
Only got one life you either dying or you killed
Decipher this life is cuz it'll suffice to something real
In my mind tryna find a way to chill
Cope with
I don't provide her with answers 
I never lied that's called supply and demanding (Feel me?)
And now she might wanna decipher the message
But I'm,
On the block with that stick
See that ice, see that watch on my Wrist
That shit nice, what's the price on That bitch
A lil light, you decipher that
lemme decipher

M a rider, superman got the cape m a fly her
All my homies goin hard, goin hyper
She wanna get the fame m a hype her 
Coz m a rider

Shes
Twisted silent
Please decipher
We can still try
We're too young to die

So much for the fail safe
Wrong way down the runway
This scene's
to decipher all the words wow
So who are we
Who set us free
Cause there aren't many differences between you and me
Now here we go intro
Dream valleys below
I
obvious I can't decipher
But we can't both be survivors
So put your weapons down or tell the truth now
Choose your fighter
Pick your card then I'll guess
If
help
All I know is you never tell me shit
But I know that in my head I could decipher it
Because I know that you been lying lately
Because I know that
went from paying my dues
And now I'm collecting the funds
It's me vs me
Was tryna the decipher the two
I feel like I'm better as one
Let's get it started
just dreaming

Don't know why they want to kill my dreams
I'm just trying to make it for the team
I'm trying to decipher what it means, what it means
Feast your eyes on iridescent skies
From noteworthy spirals seen in clouds
Beauty and tidals attempt to decipher the eastern sky
Evidence

Discuss these decipher Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres

    Styles

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    In most of its career Metallica was based in?
    • A. San Francisco
    • B. Florida
    • C. Los Angeles
    • D. New York

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!