Lyrics.com »

Search results for 'counties'

Yee yee! We've found 11,455 lyrics and 1 artist matching counties.

Year:


Filter by gender:

Artists:

  

Lyrics:

Tell em who I be
I am Dade County
Dade Dade County Nigga
I'm a Dade County
Dade Dade County nigga
I am a Dade County
Dade Dade County nigga
I will
Do anybody wanna die?
You? You?

Breaka, breaka it's Dade County on the numba' line
Breaka, breaka it's Dade County on the numba' line
Breaka,
[DJ Khaled]
Diaz Brothers 
DJ Khaled 
I rep my city 
Dade County, let's go! 

[Trick Daddy]
Dade County stand up right now 
Always from Carol City
and now it's ancient history
It's a Choctaw County affair
It's just a Choctaw County affair (Choctaw County affair)
Well, people talkin' 'bout it
Diaz Brothers
DJ Khaled
I rep my city
Dade County, let's go!

Dade County stand up right now
Always from Carol City to Florida City, Opa-Locka
As we proceed
Y'all know what this is
Brother Jay and Sister B back at it
Now you can catch me way in Dade County
Where the weather's bipolar
There's a place I like to go
Cherry bombs and cherry wine
Just past the Texaco
Down on the county line

Beer cans and cemeteries
Spanish moss
I traveled forty miles of back wood
Running from the county man
Just broke from the Stone County Prison
And I'm never goin' back again

Gonna make my
Yeah, I'm from Broward County
Broward County
Broward County
I keep it on me
I'm from Broward County
Broward County
Broward county
I keep it on me
I
where them boys gone pop (Boward County)
If you ain't from the city we consider you Opp (Boward County)
Slidin with a stick, whole drum on the chop
It's Lil' Bad Mouth, these county bounties, these county bounties
Gotta get to the bag, secure the cash life moving so fast, can't worry about
born and raised in the county of Dade (ah) 
born and raised, born born and raised, born and raised in the county of Dade. 

DJ Khaled! 
When I
born and raised in the county of Dade (ah) 
born and raised, born born and raised, born and raised in the county of Dade. 

DJ Khaled! 
When I
No County Rednecks, we livin this life
No County Rednecks, we gonna survive
No County Rednecks, we lookin up high
No County rednecks, we gonna get by
Born and Raised in the County of Dade (ah) 
Born and Raised, born born and Raised, 
Born and Raised in the County of Dade. [continues in
Carol's house up on Telegraph Hill
You can see the lights going up out in Soldiers Field
Getting ready, for the county fair

County fair, county fair,
from Miami Dade

Mouth signed check, ass can’t cash
One-time Lebron boss, D Wade flash
I can’t forget that boy UD, Udonis Has
I’m from Miami Dade County
moved into a shop now I’m stacking dollar bills in the glove box of my truck 

I’m the king of Brazos county I don’t care what they say I was running
the Jasper County law
Daddy died when I was a baby mama done her best to raise me
To be the kinda man my daddy was
My daddy was a hero mama always said so
Carroll County's pointed out as kind of square
The biggest thing that happens is the county fair
I guess that's why it seemed like such a big event
Carroll County's pointed out as kind of square
The biggest thing that happens is the county fair
I guess that's why it seemed like such a big event
Dade County
Dade County
Dade County
Dade County
Dade County
Dade County
Dade County
Dade County
I'm so Miami, all these out of towner's can't stand
All right this is Sergio with a nine millimeter handgun now
He's gonna shot it up
Hit em up Man
Sitting in the county
The county Jail
Chad's trying
Get on with your lives at £8.50 an hour
Then back to Home Counties
You're blessed in Home Counties

Now there was a big bang 2008
Our Lives were left

Discuss these counties Lyrics with the community:

0 Comments

    We need you!

    Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

    Search for song lyrics by

    Genres »

    Styles »

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    What was the most popular song of 1983?
    A Come On Eileen by Dexys Midnight Runners
    B Total Eclipse of the Heart by Bonnie Tyler
    C Billie Jean by Michael Jackson
    D Every Breath You Take by The Police

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!