Lyrics.com »

Search results for 'Stinks'

Yee yee! We've found 1,466 lyrics, 0 artists, and 7 albums matching Stinks.

Year:

Lyrics:

It's gonna make you cry

I've had the blues
The reds and the pinks
One thing for sure

(Love stinks)
Love stinks yeah yeah
(Love stinks)
Love
It's gonna make you cry

I've had the blues
The reds and the pinks
One thing for sure

(Love stinks)
Love stinks yeah yeah
(Love stinks)
Love
It's gonna make you cry 
I've had the blues 
The reds and the pinks 
One thing's for sure 
Love stinks
Love stinks yeah yeah 
Love stinks
Love
Small talk stinks 
Small talk stinks 
Small talk stinks 
Small talk stinks 
See the young man in his new gown 
Talking up to his bouffant drag
good enough
Now my shit don't stink
Now my shit don't stink
Now my shit don't stink

And I used to get picked on, in the millennium gettin' licked
divide!)
The time it took to look inside and realize that
Real guys go for real down to Mars girls, yeah!

I know you'd like to think your shit don't stink
or an occasional python boot,
know this exquisite little inconvenience by the name of
STINK-FOOT

You know
My python boot is too tight
I couldn't get it off
get from you is stink finger clit


Stink finger clit
Stink finger clit
Stink finger clit


I got you in the corner, 3 fingers in your cunt
I wanna fuck
I stayed at home today
And I'm not going back to work
Money Stinks... Money Stinks
This city stinks
Smell the power, smell the health
Smell
shit don't stink
Shit's real
Bitch, you acting like your shit don't stink
This Shitsville
I said you you acting like your shit don't stink
Shit's
these fuckin streets
(You get involved, you gettin slapped with the heat nigga)
Don't be actin like your shit don't stink (c'mon)
y'all ain't fuckin
Stink hos
Stink hos
Stink hos
Stink hos
Stink hos
Stink hos

I want pussy for free, I want pussy for free
You can not have my money
I want
screams

Two in the pink and one in the stink
That's called the shocker
Two in the pink and one in the stink
Give her the shocker

It's easy to find
house stinks, it really stinks
This house stinks, it really stinks

Craters are forming at the bottom on the stair
Shadows lurk when there's nobody
the shower, you might stink (yeah, yeah)
Bitches bad, yeah, they all migrate (uh)
And she said "Lil Uzi so great" (uh, uh)
How you deal with all that hate?
shit don't stink
Used to clean my Rolie chain with alcohol in the sink
Riding around with niggas that I grew up with since McNair
Bumping me against
I'd rather be in Hawaii, CLEETHORPES OR SOUTHEND
You won't catch us on the Egypt bus again again again.

[Chorus:]
The... Sphinx stinks, Sphinx stinks
I can't feel you
I can't feel you
I can't hear you
I can't speak 'cause
Love don't stink
Love don't stink
Love don't stink like that cottage
neglected
pretty-frozen underground from above the odor leering

Pass the meat from which I stink of
All those leathered whether-wise

A blood stain all
plans for the future
To bring back your head like Medusa

Girls be actin' stink, mad funny
Y'all bitches bleed like me, on the monthly
Can't stand
stink like a rose
Big booty funk toe jam funk underarm funk 
Like you headlockin' a skunk
Reakin' like disease, athletes feet
The stench didn't come
Try to restrain us you can't contain us, we're still gonna make a stink
No matter what, we, do
Everywhere we go it seems we're looking for any excuse
everybody scream out loud
My aim is to work it
Are you not entertained? if my act truly stinks than I'm meant to change
I'm r-o-t-t-e-n do I need to say it
nobodys and we don't care what you think.
We're nobodys and we don't care if we stink.
We're nobodys and we don't care what you think.
We're nobodys and we

Discuss these Stinks Lyrics with the community:


We need you!

Help build the largest human-edited lyrics collection on the web!

Search for song lyrics by

Genres

Styles

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!