Goner

Ghostface Killah Buy

FAVORITE (0 fans)

Ghostface Killah

Dennis Coles (born May 9, 1970), better known by his stage name Ghostface Killah, is an American rapper and prominent member of the Wu-Tang Clan. After the group achieved breakthrough success in the aftermath of Enter the Wu-Tang (36 Chambers), the members went on to pursue solo careers to varying levels of success. Ghostface Killah debuted his solo-career with Ironman in 1996, which was well received by music critics. He has continued his success over the following years with critically acclaimed albums such as Supreme Clientele (2000) and FishScale (2006). His stage name was taken from one of the characters in the 1979 kung fu film Mystery of Chessboxing. more »


Year:
2009
76 Views

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

This gonna be one of them shits right here, boy
Yeah baby, let's do it

Oh shit, look at miss thing, you done grew into a stallion
Girl, and still don't got no ring?
Back then, you was a lot younger, now you older
Broke my heart, on what you had in the stroller
On the low, that could of been me, Huggie down
Fly and handsome, talk about little Starksky
With little Barkley's, little car seat
Two years later, here comes little Sharneese
I'm saying, are you involved, what's up with you?
And where homeboy at? Oh word, ya'll through?
Eff him, you know how I do, when I come through
Shut the whole block down like I got something to prove
But um, besides the lane, you look the same
Still blowing beauty marks, sitting under your bang
Ankle bracelets, that Donna Kay shit
I saw one rope for your throat, yo, it cost about 8 chips
Hoodrats, they be wearing that fake shit
Like her, she wear the same bag, like it ain't shit
Pardon me, excuse my French
Just read my lips, girl, everything's me

He's a goner, hey, you just say the word
Baby girl, I'm on that, hey, anything you need
Anything you want, want, hey, hey
'Cause he don't know I gotcha
Anything you need, I gotcha
Ooh, baby girl, I gotcha

He's a goner, hey, you just say the word
Baby girl, I'm on that, hey, anything you need
Anything you want, want, hey, hey
'Cause he don't know I gotcha
Anything you need, I gotcha
Ooh, baby girl, I gotcha

Yo, look around, everybody sipping on Rosette
All in our business, they wanna be nosy
He's with her, gonna be all in the streets, like a Jeep, tomorrow
Don't worry, let's breeze the bar
And in case I ain't tell you, those jeans is hard
And those is the snitches, mean mugging, can't fight
Run into the police, f*ck them niggas
I pull out, like a tooth, when the back is rotten
Finish 'em off, like your menstrual, after you spotting
Ghost can't complain, 5'6", swinging those hips
And my miss got me wanting to sing
Walking down the street, watching ladies
I got by watching you, watching you
I want you, like if I ain't got nothing to do

He's a goner, hey, you just say the word
Baby girl, I'm on that, hey, anything you need
Anything you want, want, hey, hey
'Cause he don't know I gotcha
Anything you need, I gotcha
Ooh, baby girl, I gotcha

He's a goner, hey, you just say the word
Baby girl, I'm on that, hey, anything you need
Anything you want, want, hey, hey
'Cause he don't know I gotcha
Anything you need, I gotcha
Ooh, baby girl, I gotcha

Somebody better call the cops
'Cause if that thing cock back, it's gon' pop
Once me stop moving, it ain't gon' stop
Whatever that girl wants, you know she got shopping
Somebody better check the swag
We rack up and never check the tags
We just stuffed it all in the bag
Oh, you mad? Well, too bad

He's a goner, hey, you just say the word
Baby girl, I'm on that, hey, anything you need
Anything you want, want, hey, hey
'Cause he don't know I gotcha
Anything you need, I gotcha
Ooh, baby girl, I gotcha

He's a goner, hey, you just say the word
Baby girl, I'm on that, hey, anything you need
Anything you want, want, hey, hey
'Cause he don't know I gotcha
Anything you need, I gotcha
Ooh, baby girl, I gotcha

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: DANIEL WEBSTER, DAVID BROWN, DELANO MATTHEWS, DENNIS COLES, LEVAR COPPIN, MARK ADAMS, RAYMOND TURNER, STEPHEN WASHINGTON, STEVE ARRINGTON

Lyrics © WORDS & MUSIC A DIV OF BIG DEAL MUSIC LLC, BMG Rights Management, Spirit Music Group

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Goner Lyrics with the community:

Citation

Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

Style:MLAChicagoAPA

"Goner Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2020. Web. 5 Aug. 2020. <https://www.lyrics.com/lyric/17693975/Ghostface+Killah>.

Missing lyrics by Ghostface Killah?

Know any other songs by Ghostface Killah? Don't keep it to yourself!

Watch the song video

Goner

29,985
248     10

Our awesome collection of

Promoted Songs

»

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Ghostface Killah tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!