Rough Raleigh (Outro)

AyTee

0 fans

AyTee


2:23

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Ah-Haaa
Yeah
Alright

The clip fully loaded can't lift cause it's heavy
Big Body Truck built tough like Chevy
Been rapping for a couple months, it hasn't been many
But I'm pissing on these rappers got me feeling like R Kelly
Ah-Haaa
Where the Ben Franks at?
Couple more rocks I could've been ASAP
Reality Check but you couldn't pay that
Now my mind on the grind what you finna say back?
You ain't finna say nothing I'm buzzing no Robitussin
Done with all the fussin' and cussin' its no discussion
I does it, my bars hot, they come straight from the oven
These rappers they piss poor but flexing like they wasn't
Or isn't
You can hear the wisdom in my words if you listen
Krusty Ass Klowns you ain't ever been a Simpson
All these damn scandals now I'm feeling like I'm Nixon
Gimme all the money, Gimme all the money
One Two One Two walk with my chest out
Two Step One Step now tell me who's the best out?
I see 'em looking at the moves that I'm making they peek around the corner always Reaching with they necks out
I like to stay cool, I rarely get pissed off
Drop bombs on beats that's C4 and Napalm
Diamonds dancing I feel fly with my mink on
Hit up Ice Box for Black Diamonds like Akon
I don't post on Social Media I keep my life private
Hottest rapper out the 9 bout time I change the climate
She wanna get high, told her lemme be the pilot
She pull my pants down, then she ask if she can climb it
Hold on Lil Mami what you think that this a Freebe?
You think my life is sweet and you think that shit is easy?
Where the f*ck was you at, when I was down Greezy
Everyone was sleeping on me
Now I'm the one who's sleepy
I don't take naps
I must admit
A Rollie on the wrist don't impress me
I'm probably chasing money when all these hoes text me they miss me
Always on my mind like I'm Presley
And if you claim you killin' then pull up and come Press Me
You ain't getting shit
You ain't getting shit

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Abdelrahman Tageldin

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Rough Raleigh (Outro) Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Rough Raleigh (Outro) Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2023. Web. 3 Oct. 2023. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/8473106/AyTee/Rough+Raleigh+%28Outro%29>.

    Missing lyrics by AyTee?

    Know any other songs by AyTee? Don't keep it to yourself!

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who wrote a number of songs for their debut album about love and break ups?
    • A. Anne Marie
    • B. Ava Max
    • C. John Legend
    • D. Olivia Rodrigo

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    AyTee tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!