Left On Read

A.T.S.D.

0 fans

A.T.S.D.


2:32

 Become A Better Singer In Only 30 Days, With Easy Video Lessons!

Checking my messages messing with my head
So depressing when I'm left on read
Cause it's a thousand other things I could be doing
But it's ruined cause I'm left on read
Ain't no way you that busy
Throwing me in circles I'm starting to feel dizzy
And I don't know just how you do it
But I'm really going through it cause I'm left on read

I don't proclaim to be the nicest guy in the pound
But that sound brings me right out of the ground
Chasing that ring for the king on the throne
But wait it's just my grandma, forever alone
Wait a minute, I might go spin the predicament I'm in
Dole out some gin, simp for men, hit up the gym
Console with my new friend little miniature Tim
And sing a hymn to the bliss of Abdullah again, what's good?

I count the years until I finally receive your reply
I'm sure you've got a good reason for waiting all the time
For a while there I thought you could be dead
Then I sent a text message that you've seem to have read, yeah
It's funny how one minute we were talking
Now I find out you and your new man are chilling in Hawaii
I don't expect an invitation, but if this is gonna work
I'll need some more communication

Checking my messages messing with my head
So depressing when I'm left on read
Cause it's a thousand other things I could be doing
But it's ruined cause I'm left on read
Ain't no way you that busy
Throwing me in circles I'm starting to feel dizzy
And I don't know just how you do it
But I'm really going through it cause I'm left on read

Messaging you is like a chore to me
Cause I'm a second thought to you and you were more to me
It's perfectly acceptable if you're getting tired of me
But I swear these read receipts are giving me anxiety
And now I don't know what do to
Because you left me on read, and now you're leaving me blue
I never thought that this would be the way that it would end
These SMS's got me stressed and second guessing in my bed, damn

Yeah, how could you put me in this circumstance
I thought that you were gonna try in giving me a chance
I get it, responding's not your thing
Put my phone off silent mode but thanks to you it never ring, ay
If that's your thing, then go on ahead
Caught me in a turn lane I can't go left on red
I need a girl that'll respond to my texts
Cause I got homies in my phone, but they're all the same sex, hahaha

Checking my messages messing with my head
So depressing when I'm left on read
Cause it's a thousand other things I could be doing
But it's ruined cause I'm left on read
Ain't no way you that busy
Throwing me in circles I'm starting to feel dizzy
And I don't know just how you do it
But I'm really going through it cause I'm left on read

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Brandon Agee, Caleb Turner, Jacob Dulmaine, Jacob Siegert

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Left On Read Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Left On Read Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2024. Web. 19 Jul 2024. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/7186016/A.T.S.D./Left+On+Read>.

    Missing lyrics by A.T.S.D.?

    Know any other songs by A.T.S.D.? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Left On Read

    76
    2     0

    Browse Lyrics.com

    Our awesome collection of

    Promoted Songs

    »

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    There once was a ship that put to sea; The name of the ship was the ___________.
    A Willy O'Sea
    B Billy O' Tea
    C Holly O'Pea
    D Silly O'Sea

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    A.T.S.D. tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!