Lay Low (feat. Kashout Klil) [Bonus Track]

Dorien

0 fans

Dorien

Dorien is a Spanish psychological thriller and horror web television series created by Kiko and Javier Prada starring Carolina Bang, Daniel Muriel, Macarena Gómez and Dafne Fernández. It was released from 2017 to 2018 on RTVE's playz. more »


3:37
#1

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

If you steppin', then run up, don't do no tiptoe
I heard them pockets is obese, you countin' big rolls
Steady breath until that chopper change your tempo
Set you up for acting, you get robbed out your dineiro
Ho, you don't amuse me, we with all the static
Don't be acting goofy cause we gon' let you have it
And I got my Uzi, raging shit in traffic
Lay low, lay low, want smoke, them bullets matching

I was boolin' with my ratchet, hoping I won't have to blast it
I was tryna make a change, but these niggas always chatting
They ain't tryna do no fades, without them arms, these niggas plastic
Putting money on my brain, gon' get your friend inside a casket
Man my Glock don't got a dick, my shit a bitch, that ho a squirter when I tap it
I be mobbing with some sickos, throw fiestas with a Mac-10
Put your whole block to siesta, pillow talking on a savage
All you'll see is this bandanna and a flash before your passing
Man I hope you pray to God and you repent for all your sins
Think this the game you wanna play, but I'ma score and take the win
You throwing caution to the wind, I throw a Raw around your friend
We blowing "gotcha!" in the air, you smelling corpse when you walk in
My fucking area, blue tip, the areola of your twin
Get your digits all divided for some fucking dividends
I'm not gon say this shit again, I'm tired of yapping bout you cappin'
But next time you pull up, shoot to kill, I'm only dying laughin'
Don't be on your socials bragging, when you aim like Shaq at back board
Cause a nigga heart is brick and you just sculpting a disaster
Waiting to happen, when sirens is flashing 
Then niggas dashing right out of the city, it's really no biggie
Yo shotta big poppa, now you by your dolo, some shit like P. Diddy

If you steppin', then run up, don't do no tiptoe
I heard them pockets is obese, you countin' big rolls
Steady breath until that chopper change your tempo
Set you up for acting, you get robbed out your dineiro
Ho, you don't amuse me, we with all the static
Don't be acting goofy cause we gon' let you have it
And I got my Uzi, raging shit in traffic
Lay low, lay low, want smoke, them bullets matching

Lay low, better pray that I don't catch you
Slide down your block and let them hollow tips stretch you
Shorty, you'se a bop, should've knew that when I met you
Almost at the top, this the time that they gon' test you
Keep a loaded Glock, this bitch always to the rescue
You can't bring me down, even if I try and let you
I ain't tryna cuff you, shawty, I ain't gon' arrest you
Lot of shit done up in my years I won't confess to, yeah
And they know how the game go
It's gon' be a homicide if you touch my chain, ho
We gon' let that karma fly, hit you in your brain, ho
Leave a nigga traumatized, like he seen a damn ghost
Yeah, like he seen a dead body
We gon' pull up on a nigga block and shoot like everybody
You can't catch me lacking, always keep a savage right beside me
Even if I'm dolo, if you run up, you'll be very sorry
If you run up, you'll be very sorry
Pockets they on sumo, so my drip is more like a tsunami
I can f*ck your bitch and still f*ck mine, that's why I'm very cocky
Bitch, I'm Rambo Gang, you cannot treat me like I'm anybody

If you steppin', then run up, don't do no tiptoe
I heard them pockets is obese, you countin' big rolls
Steady breath until that chopper change your tempo
Set you up for acting, you get robbed out your dineiro
Ho, you don't amuse me, we with all the static
Don't be acting goofy cause we gon' let you have it
And I got my Uzi, raging shit in traffic
Lay low, lay low, want smoke, them bullets matching

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: Khalil Young, Warrick Dawsey

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Lay Low (feat. Kashout Klil) [Bonus Track] Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Lay Low (feat. Kashout Klil) [Bonus Track] Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2024. Web. 28 May 2024. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/4731721/Dorien/Lay+Low+%28feat.+Kashout+Klil%29+%5BBonus+Track%5D>.

    Missing lyrics by Dorien?

    Know any other songs by Dorien? Don't keep it to yourself!

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    Who wrote the lyrics for "The Sound of Silence"?
    A Art Garfunkel
    B Paul Simon
    C Simon & Garfunkel
    D None of them

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Dorien tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!