Clean (feat. Big Brain SMD)

TheArtistRam


3:01

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To  fresh 
Got the fit from Bangladesh
And I'm clean with the crest
Cuz your boy it's not a mess,  like

To clean
And I'm just like Listerine
New Rollie
And the Diamonds got me glistening, like

Glide like floss
Lost in the sauce
You hear without me 
Then that's a loss

Glide like floss
Lost in the sauce
You hear without me 
Then that's a loss

Man I'm coming so high I might reach the heavens
Like an angel, I'm too fly watch how you address me
I'm the king in this booth you going to follow my rules
Get up we finna hoop You better watch how you move
Yo I'm rocking top 10 had me maxed out 
Like an artist wear designer everywhere I'm 'bout 
A growing status I got no stuff to worry about 

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

Little baby dripping but I'm drowning on the mission 
Yeah we cooking up but I'm not talking about the kitchen 
Soldiers be quiet can y'all listen 
Let me grant all these wishes on my wishlist 
To clean with this gold on my neck 
To fresh cuz you know I am blessed
I ain't failing cuz you know that's a test 
I ain't failing cuz you know that's a test
Talking on my name cuz you obsessed 
But that ain't fair can you say less
Talking all my name cuz you obsessed
But that ain't fair can you say less 

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know
That a brother gotta lean with it

Ok

Roll out with the crew no Megatron
Call me Voldemort flexing with my new one
Wake up getting ready at the break of dawn 
One wave with my hand and it all gone

In the booth you know I'm set
Bars so fluid they wet
Crystal Clear like Windex
To Fresh Swiffer Wet jet

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To clean with it 
Break my spleen with it 
Everybody know 
That a brother gotta lean with it

To clean
To clean
To clean
To clean
To clean
To clean

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Rafael Menendez, Ramesses Moline, Xavier Braxton

Lyrics © DistroKid

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Clean (feat. Big Brain SMD) Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Clean (feat. Big Brain SMD) Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2022. Web. 19 Jan. 2022. <https://www.lyrics.com/lyric-lf/4504123/TheArtistRam>.

    Missing lyrics by TheArtistRam?

    Know any other songs by TheArtistRam? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Clean (feat. Big Brain SMD)

    20
    3     0

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    "Heat of the Moment" is a 1982 biggest hit single for which band?
    • A. Bruce Springsteen & The E Street Band
    • B. Asia
    • C. Mr. Mister
    • D. Cutting Crew

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    TheArtistRam tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!