Song parody of

Come Se Non Fosse Stato Mai Amore

by Laura Pausini

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Come Se Non Fosse Stato Mai Amore song by Laura Pausini.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Ieri ho capito che È da oggi che comincio senza te E tu l'aria assente Quasi come se io fossi trasparente E vorrei fuggire via E nascondermi da tutto questo Ma resto immobile qui Senza parlare, non ci riesco a staccarmi da te E cancellare tutte le pagine con la tua immagine E vivere Come se non fosse stato mai amore Io sopravviverò Adesso ancora come non lo so Il tempo qualche volta può aiutare A sentirsi meno male A poter dimenticare Ma adesso è troppo presto E resto immobile qui Senza parlare non ci riesco a stancarmi di te E cancellare tutte le pagine con la tua immagine E vivere come se non fosse stato mai amore Come se non fosse stato amore Come se non fosse stato mai E vorrei fuggire via, vorrei nascondermi Ma resto ancora così, senza parlare, senza dirti "non te ne andare" Non mi lasciare tra queste pagine E poi, e poi, e poi vivere Come se non fosse stato mai amore Come se non fosse stato amore

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Come Se Non Fosse Stato Mai Amore

8.7M
33,923     0

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Who was the first to use a Synthesizer in a song?
A Del Shannon
B Frankie Valley
C Ritchie Valens
D Buddy Holly

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Laura Pausini tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!