Song parody of

Primo Treno Per Marte

by Gianluca Grignani

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Primo Treno Per Marte song by Gianluca Grignani.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Primo viaggio su Marte Siamo tutti nervosi Tra poco si parte C’è qualcuno che dice E gli trema la voce Che la terra ormai è morta Non si può restare E la gente si accalca Che fa pena a guardare Vogliono tutti partire salire Primo viaggio su Marte Questo è il mese di Aprile E la Terra non nasce sta per morire È questo il treno che viene e va Un nuovo treno che binari non ha Copre distanze che conosco di già Spazio che ho dentro, fragilità E vedo pianeti, ferme verità Scopro segreti, sconosciute città Io sono in viaggio Anche dentro di me E se fuori è universo È l’immenso in me Che c’è, che c’è, che c’è Primo viaggio su Marte Quando il treno è partito Io non ho respirato C’è un bambino che chiede Come il mondo è finito E chi l’ha costruito E la gente non parla Non sa più cosa dire Forse per non mentire Primo viaggio su Marte Questo è il mese di aprile E la Terra è lontana sta per morire

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Primo Treno Per Marte

179.3K
925     33

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
What was Micheal Jackson's last song?
A This is it
B You are not alone
C Earth song
D Heal the world

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Gianluca Grignani tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!