Song parody of

Un Mare in Luce

by Raphael Gualazzi

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Un Mare in Luce song by Raphael Gualazzi.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Se ti incontro un giorno che non piove io ti Sposo E non dire no che son tre vite che non riposo Ma piove laggiù Sopra i campi sopra il mare blu Il vento è poesia La notte madida di nostalgia Ti ricorderò per la dolcezza che mi hai Donato Non mi illuderò di avere indietro quel mio Passato Ma vorrei laggiù Su quei campi su quel mare blu Un po' di poesia La notte è magica e sei tutta mia Splendida Bella come un tempo Da far morire La realtà Sembrerà un inganno Con l'anima vedrai Un mare in luce E ti accorgerai Che quel mare in luce Non finisce mai Se saprai Ridere del tempo In questa vita Se vorrai Quando c'è buon vento Potrai incontrarmi là Nel mare in luce E mi racconterai Che quel mare in luce Non finisce mai Splendida Bella come un tempo Da far morire La realtà Ti trarrà in inganno Con l'anima vedrai Un mare in luce Ti ricorderai Che quel mare in luce Non finisce mai, ai, ai, ai Il mare in luce Non finisce mai Questo mare in luce Ti ha portato a vivere

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Un Mare in Luce

204.3K
1,058     16

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Fleetwood Mac's "Go Your Own Way" is lyrically a...
A Breakup song
B Country song
C Mourning song
D Love song

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Raphael Gualazzi tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io