Song parody of

In Viaggio

by Paolo Vallesi

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the In Viaggio song by Paolo Vallesi.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Fuori dall'autostrada C'è un sentiero che porta al mare Io mi dovrei bagnare Per ammazzare il caldo che fa Cambio musica anche alla radio anzi La spengo e canto io Fuori dall'autostrada C'è un sentiero che porta al mare Sarà che guido piano Ma c'è una grande serenità Sai che ho sempre desiderato Di vivere in posto così E tu che strada farai, tu Tu che sei strada per me In questo mio viaggio lo sai È un momento che Dedico a me Non sarà certo un addio Non c'è coraggio tra noi Non c'è più pace tra noi Non c'è più quel colore Che avevamo scelto per l'eternità Fuori dalla mia vita C'è un sentiero che porta al mare Ritroverà il colore E piano ti ridipingerà Canto e vivo da mille anni ormai E tu canti e vivi con me Amore Che strada fai Tu che sei strada per me Questo mio viaggio lo sai È un momento che Dedico a me Non sarà certo un addio Non c'è coraggio tra noi Non c'è più pace tra noi Non c'è più quel colore E tu che strada farai Tu che sei strada per me Il sentiero adesso è vita insieme a te Insieme a te

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

In Viaggio

10,495
104     1

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
What is Camila Cabello's actual first name?
A Rosa
B Camila
C Maria
D Karla

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Paolo Vallesi tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!