Song parody of

Colori

by Emma

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Colori song by Emma.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Colori che dividono Colori che si posano sulla bocca della gente Ma l'amore per te va oltre È banale dire che l'amore non ha confine Che non giudica e non muore Ma la differenza c'è È la differenza che mi attrae Mi attrae Mi attrae Quello che ora sento ferma il cuore Quello che ora sento Il colore degli occhi Il colore del sale Il colore che si perde in mare Il colore che non sa tornare Quello che ora sento ferma il cuore Quello che ora sento Quello che ora sento annulla le parole Quello che ora sento È che una parte di me non arrende Una parte di me non confonde Una parte di me vive Nonostante Una parte di me che si ostina a rendere Tutto così difficile Tutto così difficile Tutto così difficile (Quello che ora sento) Ferma il cuore (Quello che ora sento) annulla le parole (Quello che ora sento) Ferma il cuore (Quello che ora sento)

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Colori

16,374
76     3

Quiz

Are you a music master?

»
Who is the soft voice behind the ukulele version of “Over the Rainbow”?
A Gabby Pahinui
B Dennis Pavao
C Keali'i Reichel
D Israel Kamakawiwoʻole

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Emma tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io