Song parody of

Anita

by Amor Fou

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Anita song by Amor Fou.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

I rasoi ti fanno troppo male I fiumi sono sempre molto freddi L'acido lascia le tracce più tenaci Le droghe confondono Le pistole rimangono illegali Ed i cappi si strappano con molto poco Il gas è terribilmente fuori moda Tutto il mondo sia meritevole di osare E di ospitare queste forme di liberazione E ci mostri che non è scandalo Provare a diventare ciò che forse non saremmo state mai Le mie mani ti fanno troppo male Le tue sono diventate fredde Ma le vorrei per fare molte delle cose Che ti confondono I ricordi rimangono illegali Soprattutto si perdono con molto poco Fra le nostre lacrime Tutto il mondo sia meritevole di amare E di toccare questa mia cocente delusione E ci mostri che non è vergognoso Provare a diventare ciò che forse non saremmo state mai

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Anita

26,606
111     3

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"Oh, the misery -- everybody wants to be my _______"
A melody
B destiny
C fantasy
D enemy

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Amor Fou tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io