Song parody of

Giorni D'Estate

by Neffa

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Giorni D'Estate song by Neffa.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Giorni d'estate che corrono via Verso le spiagge lontane Giorni che vanno e ci lasciano qui Dove la pioggia cadrà Tu che prometti il tuo amore non sai Che ora ti perdo per sempre Che farai in tempo a scordarti di me Quando novembre verrà Chiudi i tuoi occhi e sognami un po' Prima che sia finita fra noi Cento e più notti io rimpiangerò I nostri giorni d'estate Presto la sera sarà su di noi E non diremo più niente Prima che sia ancora giorno vedrai Qualcosa ci cambierà Chiudi i tuoi occhi e sognami un po' Prima che sia finita fra noi Cento e più notti io rimpiangerò I nostri giorni d'estate Chiudi i tuoi occhi e sognami un po' Fingi che sia la vita che vuoi Cento e più notti tu riposerai E a maggio un fiore nel sole sarai

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
The song "Mockingbird" was written by...
A Klade
B Jay-z
C Drake
D Eminem

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Neffa tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!