Song parody of

Natale tanto vale

by Francesco Gabbani

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Natale tanto vale song by Francesco Gabbani.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Che mi hai rubato l'anima Non è una novità E pure dentro il cappotto Coi buchi nascosti sotto Abbottonato per metà In centro stelle d'angeli E più specialità La pratica dell'Avvento Desidero ma lo sento Il male quanto bene fa I sogni impacchettati all'angolo Separati al tavolo Come da copione, sulla scena lì con lei Natale tanto vale Fare finta che non faccia male Salire quelle scale Avere voglia di scappare E niente più Wanna love you Un brindisi dal pulpito della prosperità È un classico natalizio (dreaming of a white) Nascosta tra il pero e il vizio (Christmas) La vedi la felicità Il cuore del toro è un vandalo Figlio di uno scandalo Lì tra quel che resta in carne e cuore accanto a te Natale tanto vale Fare finta che non faccia male Salire quelle scale E avere voglia di scappare E niente più Wanna love you Adesso e mai It's Christmas time E vale tanto quanto vale Comunque buon Natale

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
There once was a ship that put to sea; The name of the ship was the ___________.
A Billy O' Tea
B Willy O'Sea
C Holly O'Pea
D Silly O'Sea

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Francesco Gabbani tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io