Song parody of

Non si sa

by Stefano Santin

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Non si sa song by Stefano Santin.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Na na na na Uno strano uomo sta correndo GLi stanno dando la caccia in tanti Chissà che fine lui farà Guarda la Potrebbe essere una spia O magari un miliardario Appena scappato dalla prigione O da chi Ha con se un bel astuccio Rigido e nero Che ci sia un violino o un mitra E chi lo sa Dove va a finire il mondo Di chi di qui, di chi di la Sarà per poco tondo Non si sa Ha uno sguardo molto freddo La gente non lo saluta perché ha paura Ma che abbia fatto del male Non si sa Sicuramente è molto importante Arriva un elicottero li sale Ma perché gli sparano Non si sa E' difficile capire Se quel che sta facendo è giusto o no Non lo sanno neanche i giornali Come mai Dove va a finire il mondo Di chi di qui, di chi di la Sarà per poco tondo Non si sa Dove va a finire il mondo Di chi di qui, di chi di la Sarà per poco tondo Non si sa Na na na Dove va a finire il mondo Di chi di qui, di chi di la Sarà per poco tondo Non si sa

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
In which band are Adam, Jack and Ryan singers?
A AJR
B ARJ
C RJA
D JRA

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Stefano Santin tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!