Song parody of

Ali sulla schiena

by Sergio Selvaggio

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Ali sulla schiena song by Sergio Selvaggio.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Tu lunghi capelli come ali sulla schiena Tu davanti ai tuoi fornelli rito della cena Tu che provi quel costume nel buio della stanza Tu che guardi il tuo bambino onde di speranza Tu sul tuo balcone abbuffarti di calore Proprio quel calore che io sento nel vedere Forte sensazione che ormai non mi appartiene Scheggia di un passato che va via come una nave Io sul muro sentinella Stare attento a chi è di la Guardo te come una stella Su un aquilone io volo via Luci sulla strada la notte si avvicina Un uomo la sua donna davanti a una vetrina Giallo di un semaforo lampeggia è già mattina Tu sempre attenta e cerchi di capire Io sul muro sentinella Poca gente fuori Stare attento a chi è di la Quanti giorni amari Guardo te come a una stella Su un aquilone io volo via Sai il carcere è in città C'è chi grida basta E distraggo il mio pensiero Guarda cosa resta Io non sono assai lontano E te ne accorgi Io indifferente

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Ali sulla schiena

117
3     0

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Who released an EP called Revelación?
A Cardi B
B Selena Gomez
C Demi Lovato
D Camila Cabello

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Sergio Selvaggio tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io