Song parody of

Walzer

by Babota

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Walzer song by Babota.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Ti ho sempre cercato tra la folla Tra il rumore di mille persone Ma eri già lì, ad un passo da me Non ci diciamo nulla Nemmeno una parola Ma sappiamo già cosa fare Il silenzio che con te diventa musica Per star svegli non beviamo caffè Di notte ti sussurro così Per non svegliare le nostre paure Poi di notte noi ridiamo così Di notte ti sussurro così Per non svegliare le nostre paure Poi di notte noi ridiamo così È un walzer nelle stelle È un walzer nelle stelle Mi hai aspettato senza frеtta Tra lo stupore di molte personе Ed eri ancora lì, accanto a me Il tempo che vola La notte che ci cambia La mia schiena, un quadro di Fontana Il suono che con te prende colore Corpi nudi, che dipingono per ore Di notte ti sussurro così Per non svegliare le nostre paure Poi di notte noi ridiamo così Di notte ti sussurro così Per non svegliare le nostre paure Poi di notte noi ridiamo così È un walzer nelle stelle

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Walzer

34
0     0

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"We're walking on air, we're taking our time. But God only knows this isn't reason or rhyme" are lyrics from which O.M.D. song?
A Silent Running
B Enola Gay
C Tesla Girls
D Telegraph

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Babota tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!