Song parody of

Tutto il resto sembra secondario

by Plastik

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Tutto il resto sembra secondario song by Plastik.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Il vento scorrerà veloce sul battito di un rivoluzionario Mi sento stupido se penso all'inverno E non mi frega niente del denaro E lento scorrerà feroce Sul ciglio di un burrone di parole Magari la paura si compiace Che tutto il resto sembra secondario Che tutto il resto sembra secondario Che tutto il resto sembra secondario Non è qui Neanche la luna Non si piace più E quando tutto sembrerà distorto La voglia di volare resta il mio piacere E poi quando qualcosa va storto Da solo a negare l'evidenza E poi mi chiedo cosa sono io Se non un martire di qualcosa che è già morto E poi mi chiedo perché sono vivo Se non sento più muovere il mio corpo Non sento più muovere il mio corpo Non sento più muovere il mio corpo Non è qui Neanche la luna Non si piace più Lui è qui La sua forza oscura arriverà Arriverà Cazzo!

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
What year was the album "Please Please Me" by the Beatles released?
A 1967
B 1982
C 1978
D 1963

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Plastik tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io