Song parody of

Capodanno ad Amsterdam

by Giam Piero

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Capodanno ad Amsterdam song by Giam Piero.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Andai ad Amsterdam a bere un tè Ed era il capodanno quello senza di te Andai ad Amsterdam dove trovai lei In vesti nere E per tante sere Insieme Che non giocai più Andai in giro sai Senza più mete ormai E vidi il cielo Ed era nero Guardai negli occhi suoi E vidi il fuoco che in quella notte Lei donò a meeeee E c'era il vento E c'era un fiume Che tutto apparve davanti al lume Di una candela In quel pozzo di piscio, lava e cemento. Per il solo dolcissimo odore del sangue In un buio di rom senza un solo lamento A leggere il libro delle Ande Per sprofondar nel grande tormento Andai ad Amsterdam a bere un tè Ed era il capodanno quello senza di te Andai ad Amsterdam dove trovai lei In vesti nere Per tante sere Insieme Che non giocai più Andai in giro sai Senza più mete ormai E vidi il cielo Ed era nero Guardai negli occhi suoi E vidi il fuoco che in quella notte Lei donò... a me

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Capodanno ad Amsterdam

350
1     0

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which song that has the lyrics "Not sure I told you, but I really like your teeth"?
A That's Rich
B Give That Wolf A Banana
C Sharks
D I Like to Move It

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Giam Piero tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io