Song parody of

Carta Ao Tom 74

by Toquinho e Vinicius

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Carta Ao Tom 74 song by Toquinho e Vinicius.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Rua Nascimento Silva, cento e sete E você ensinando pra Elizete As canções de canção do amor demais Lembra que tempo feliz, ai que saudade Ipanema era só felicidade Era como se o amor doesse em paz Nossa famosa garota nem sabia A que ponto a cidade turvaria Este Rio de amor que se perdeu Mesmo a tristeza da gente era mais bela E além disso se via da janela Um cantinho de céu e o Redentor É, meu amigo, só resta uma certeza É preciso acabar com essa tristeza É preciso inventar de novo o amor Rua Nascimento Silva, cento e sete E você ensinando pra Elizete As canções de canção do amor demais Lembra que tempo feliz, ai que saudade Ipanema era só felicidade Era como se o amor doesse em paz Nossa famosa garota nem sabia A que ponto a cidade turvaria Este Rio de amor que se perdeu Mesmo a tristeza da gente era mais bela E além disso se via da janela Um cantinho de céu e o Redentor É, meu amigo, só resta uma certeza É preciso acabar com essa tristeza É preciso inventar de novo o amor

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
In which year did David Bowie die?
A 2014
B 2016
C 2013
D 2015

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Toquinho e Vinicius tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!