Song parody of

Sapore Di Sale

by Gino Paoli

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Sapore Di Sale song by Gino Paoli.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Sapore di sale Sapore di mare Che hai sulla pelle Che hai sulle labbra Quando esci dall'acqua E ti vieni a sdraiare Vicino a me Vicino a me Sapore di sale Sapore di mare Un gusto un po' amaro Di cose perdute Di cose lasciate Lontano da noi Dove il mondo è diverso Diverso da qui Qui il tempo è dei giorni Che passano pigri E lasciano in bocca Il gusto del sale Ti butti nell'acqua E mi lasci a guardarti E rimango da solo Nella sabbia e nel sole Poi torni vicino E ti lasci cadere Così nella sabbia E nelle mie braccia E mentre ti bacio Sapore di sale Sapore di mare Sapore di te Qui il tempo è dei giorni Che passano pigri E lasciano in bocca Il gusto del sale Ti butti nell'acqua E mi lasci a guardarti E rimango da solo Nella sabbia e nel sole Poi torni vicino E ti lasci cadere Così nella sabbia E nelle mie braccia E mentre ti bacio Sapore di sale Sapore di mare Sapore di te

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Sapore Di Sale

6.2M
21,809     1,253

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Who of the following is not a Dutch singer-songwriter?
A Peter Fox
B Gerard Joling
C Danny Vera
D Davina Michelle

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Gino Paoli tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io