Song parody of

Il Caos

by Renato Zero

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Il Caos song by Renato Zero.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Vedi di farti largo Fra le cose sepolte o abbandonate Di una solitudine nera Se non vuoi che sia il caos Il disordine a casa mia Non c'è calore, non c'è armonia Il caos, il caos Gente viene, poi se ne va Lasciando sempre qualcosa qua Il caos, il caos Una vita spesa ad insegnarti Che cos'è una vita Ma tu Sei diventata forte Troppo forte Non ti basto più Finché ti serviva un letto Finché tu cercavi un petto Ma ogni volta era un altro letto E non era lo stesso petto Più di tanto non resti mai Ti fai le unghie, poi te ne vai Nel caos, il caos A volte penso che tornerai Non so se a te preferisco ormai Il caos, il caos Bussa dieci volte, mille volte Tanto non ti sento, però Insisti un'altra volta Non è detto che non aprirò Da me trovi sempre un letto In me trovi sempre un petto Magari è la mia follia Ma qui è sempre casa tua Il disordine a casa mia Non c'è calore, non c'è armonia Il caos, il caos Gente viene poi se ne va Lasciando sempre qualcosa qua Il cao

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Il Caos

32,343
208     11

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
On the album "Diver Down", which song did Van Halen feature a cover of?
A You Really Got Me
B A Apolitical Blues
C (Oh) Pretty Woman
D Ice Cream Man

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Renato Zero tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io