Song parody of

Cane

by Litfiba

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Cane song by Litfiba.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Il prossimo brano è dedicato a tutti i cani come noi Perché abbiamo tutti bisogno di ca-ca-carezze Cuore bestia cuore cane Lasciatemi nell'angolo da me Non riesco più a capire Se voglio una carezza o mordere Ululo di notte ai vicoli Pisciando sulle vostre carezze E mordo i cani come me E sento di non essere colpevole Non voglio più il dottore Non vi parlo più I cuoi calci metallo Non voglio, non voglio Il dottore Soltanto io, oh, oh Soltanto io oh, oh Ululo di notte ai vicoli Pisciando sulle vostre carezze Mordo i cani come me E sento di non essere colpevole Non voglio più il dottore Non vi parlo più I cuoi calci metallo Non voglio, non voglio Il dottore, dottore, dottore, dottore, dottore, dottore Soltanto io, oh oh Soltanto io Non vi parlo più, non vi parlo più Non vi parlo più, non vi parlo più Non vi parlo più, non vi parlo più Non vi parlo più, non vi parlo più

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Cane

38,522
256     5

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
"Pour some ___________".
A Sugar on me
B Salt in it
C For the homies
D Shook up ramen

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Litfiba tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!