Foolin' Around

Usher Buy

FAVORITE (3 fans)

Usher

Usher Raymond IV (born October 14, 1978), who performs under the mononym Usher, is an American singer, songwriter, dancer, and actor. Usher rose to fame in the late 1990s with the release of his second album My Way, which spawned his first Billboard Hot 100 number-one hit, "Nice & Slow". The album has been certified 6-times platinum by the RIAA. His follow-up album, 8701, produced the Billboard Hot 100 number one hits "U Remind Me" and "U Got It Bad". The album has been certified 4-times platinum by the RIAA. more »


Year:
2010
99 Views

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

I know I vowed to never do this again but
I guess this seems to be the only thing I'm good at

Got something that you need to know
Either really should I never roll
Cant hold it gotta let it go
Though that I knew you'll never know

Yea yea
Listen babe

Let me start by saying that
The way I feel for you is never once changed
And the games that we played, mistakes I made
Leave me sorrier than you'll ever know

We got in problem babe I cant lie
Cause lately I realize that I
Never knew that we was on the same (playing field)
Knew that there was wrong but we (let it be)
And I know you never knew when you say I do
That you would have to face all the (pain you feel)

And its killin' me girl
That you have to live with this
Live with the lies I tell
Live with the pain you feel
Knowing the man you love is fooling around

Oh baby said its killin' me girl
Said I just don't understand
Why you wanna be with this kind of man oh ho
Why would you love a fool with all the things I do
I know its hard for you
Hard for you to live with him

Trail memories from moments
Treat love to be lonely
Guess that's just the man in me
Blaming onto liberty
When the nights off feel like the right time
And its spotlight feel like the white light
But its really just my fears
And still don't dry your tears,
When I say she ain't true when I really love you more
When you say if its true
What you do it for and I
I really don't know there's no excuse
I break your heart make you cry
I just wanna say goodbye

Its killin' me girl that you have to live with these
Live with the lies I tell
Live with the pain you feel
Knowing the man you love is fooling around
Oh baby said its killin' me girl
Said I just don't understand
Why you wanna be with this kind of man oh ho
Why would you love a fool with all the things I do
I know its hard for you
Hard for you to live with him

What a feel I don't even gotta right it
Its like poisons in my body
And there's no way to deny
That my heart is a time bomb
With seconds left to explode
But I gotta let you know before it blows

That it ain't on you
Its my fault
All the gossip n' talkin'
Behind your back when you walkin'
By the time you will know
Before long you'll see, that you deserve more
You deserve more
You deserve so much more
Than what I'll ever be

And its killin' me girl that you have to live with these
Live with the lies I tell
Live with the pain you feel
Knowing the man you love is fooling around ('round)
Oh baby said its killin' me girl
Said I just don't understand
Why you wanna be with this kind of man oh ho
Why would you love a fool with all the things I do
I know its hard for you
Hard for you to live with him
Live with him
Can you live with him

I just want you know
Got somethin' that you need to know
This be the realist shit I never wrote
Can't hold it, gotta let it go
Know that I mean every note, yeah, yeah, hm

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Bryan Michael Cox, Jermaine Dupri, Johnta Austin, Usher Raymond

Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Foolin' Around Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Foolin' Around Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2020. Web. 22 Oct. 2020. <https://www.lyrics.com/lyric/24350255/Usher>.

    Missing lyrics by Usher?

    Know any other songs by Usher? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Foolin' Around

    745.1K
    4,617     216

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Usher tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!