Ignorant Shit

Lil Wayne, Drake Buy

FAVORITE (4 fans)

Lil Wayne

Dwayne Michael Carter, Jr. (born September 27, 1982), better known by his stage name Lil Wayne ( /ˌlɪl ˈweɪn/), is an American rapper. In 1991, at the age of nine, Lil Wayne joined Cash Money Records as the youngest member of the label, and half of the duo, The B.G.'z, with B.G.. In 1996, Lil Wayne joined the group Hot Boys, which also included rappers Juvenile, B.G., and Young Turk. Hot Boys debuted with Get It How U Live! that year. Lil Wayne gained most of his success with the group's major selling album Guerrilla Warfare, released in 1999. Also in 1999, Lil Wayne released his Platinum debut album Tha Block Is Hot, selling over one million copies in the U.S. more »


Year:
2009
296 Views
Playlists:
#1

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Yeah, I appreciate your patience tonight
It's been a moment since I've done some public speaking
I find nowadays it's, you know, best to keep quiet
But, uh, sometimes you just gotta let it out
Young Angel and Young Lion, you know what it is

Look, I'm the property of October
I ain't drive here, I got chauffeured
Bring me champagne flutes, rosé and some shots over
I think better when I'm not sober
I smoke goodie, no glaucoma, I'm a stockholder
Private flights back home, no stop over
Still spittin' that shit that they shot Pac over
The shit my mother look shocked over
Yeah, but with a canvas I'm a group of seven
A migraine, take two Excedrin
I'm the one twice over, I'm the new eleven
And if I die I'm a do it reppin', I never do a second
I swear niggas be eyeing me all hard
And lying to they girls and driving the same cars
Sitting there wishing they problems became ours
'Cause we have nothing in common since I done became star
I done became bigger swerving writing in my peer's lane
Same dudes that used to holler my engineer's name
One touch I could make the drapes and the sheers change
And show me the city that I without fear claim
What I set seems to never extinguish
Coolest kid out, baby, word to Chuck Inglish
Count my own money, see the paper cut fingers
My song is your girlfriend's waking-up ringer
Heh, or alarm, or whatever
She be here at six in the morn' if I let her
But I never get attracted to fans
'Cause the eager beaver could be the collapse of a dam
I always knew that I could figure
How to get these label heads to offer him good figures
And me doing them shows
Getting everyone nervous, 'cause them hipsters gon' have to get along with them hood niggas
It's all good, I'm going off, like lights when the show's over
Make pasta, rent a movie, call hoes over
Rest in peace to Heath Ledger, but I'm no joker
I'll slow roast ya, got no holster
Wet glass on your table, nigga; no coaster
Burn bread everyday, boy; no toaster
G and Tez got a SIG, but I'm no smoker
They just handin' chips to me, nigga; no poker
I'm with it, Young Money, Cash Money soldier
My cup runneth over
The same niggas I ball with I fall with
On some southern drawl shit
Rookie of the year, '06 Chris Paul shit
D-R., CJ, and Po, I see y'all
These cases don't work out I hope we can agree on
Making enough to pay any Judge Judy off
First thing I'm a do is free Weezy, go

And I'd take probation
I don't want that T.I. and Vick vacation
Private plane, pick location
I'm going to the bank to make a big donation
Yeah, I don't stunt, I stunt hard
And if the food ain't on the stove I hunt for it
But in the meantime you can call me young Roy
Jones Jr. fighting the drugs and gun charge
Shit, don't leave me unguarded
And I'm a cheese head, word to Vince Lombardi
Word to Marky Mark, leave a snitch departed
All that blood like the red sea parted
My gun go crazy, like it's retarded
Red light on it, like it's recording
I ain't recording, I'm just C-4ing
My currency foreign; we are in a league they aren't
Better dig in your pocket and pay homage
Better cover your eyes, your face fallin'
Watch the game from the side, I'm play callin'
No, I didn't say that I'm flawless
But I damn sure don't tarnish
My pistol got comments for your garments
I'm so high I can vomit on a comet
K-y, no homo, I'm on it
Weezy F Baby, new born bitch
You know what they say 'bout when your palm itch
I'm going get money, money I'm gon' get
Young Money in your tummy and we gon' shit
And get that toilet paper quick, like when Bones spit
That's right, bitch, I'm back on my grown shit
That Audemars Piguet, no ice, just chrome shit
And your boyfriend softer than a foam pit
I scream, "F*ck the world with a long dick!"
Motherfucker, I'm me! Yeah, bitch, I'm me!
You niggas sweet, like the pussy in which I eat
Fireman burn down your entire street
So fly I'ma take off when I leap
Bye! Then you can suck my wings
Stand on my money, head butt Yao Ming
Put your hand in the oven if you touch my things
I'm shuffling the cards, 'bout to cut my queens
But I ain't the dealer
House full of bitches, like Tila Tequila
Yeah, I'm the man in the mirror
My swagger just screaming, motherfucker, do you hear her?
Drizzy Drake what the lick read
We make magic, boy; Roy and Siegfried

 Watch: New Singing Lesson Videos Can Make Anyone A Great Singer

Written by: Aubrey Drake Graham, Dwayne Carter

Lyrics © BMG Rights Management, Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Ignorant Shit Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Ignorant Shit Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2021. Web. 16 May 2021. <https://www.lyrics.com/lyric/18775903/Lil+Wayne>.

    Missing lyrics by Lil Wayne?

    Know any other songs by Lil Wayne? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Ignorant Shit

    2M
    20,749     831

    Browse Lyrics.com

    Quiz

    Are you a music master?

    »
    What was the name of the original drummer for The Beatles?
    • A. Ringo Starr
    • B. Pete Best
    • C. Pete West
    • D. Norman Chapman

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    Don't miss Lil Wayne's

    Upcoming Events

    »
    Lil Wayne tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!