Cold Rock a Party [Bad Boy Remix]

MC Lyte, The Blueboy Buy

FAVORITE (0 fans)

MC Lyte

MC Lyte (born Lana Michelle Moorer; October 11, 1970) is an American rapper who first gained fame in the late-1980s becoming the first solo female rapper to release a full album with 1988's critically acclaimed Lyte as a Rock. more »


Year:
1997
169 Views
Playlists:
#1

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

To the L, to the Y and the T to the E
So get ready cause I want everybody to say this with me

[Chorus]
Now I cold rock a party in a b-girl stance
I rock on the floor make the fellas wanna dance
I be the shit and it's all good and if you understood

Would you stop scheming and trying to look hard
I'll get my bodyguard, You'll get that booty scarred,
I'm a veteran which means that I've been
In the game too long Since the days of Paper Thin
Way back when I've been putting it down
Ask your homies who's the baddest bitch on this side of town
I float like a butterfly sting like a bee,
Spectacular on the M I C,
I go for broke, Never giving it less than the best
Many years in the game at your request,
You like the rhyme bite if you dare,
I get the paper so I don't care,
Fly that's me the epitome
Of what a real MC is supposed to be,
Fucking you up every time that I drop,
F*ck a bullet baby, I done took your spot
I guide the best and I ride it well
And if you take a look it ain't hard to tell that I

Cold rock a party in a b-girl stance
I rock on the floor make the fellas wanna dance
I be the shit and it's all good and if you understood

Would you back off me and let my skin breathe,
Lyte is everlasting it's hard to believe
I shall prevail cause I'm next to none
Cause I'm claiming no set, don't plan to get down.
Just Brooklyn is where I'm from
But I'm resting in Studio City for the fun,
If you don't understand just say you don't(nah!)
And don't wait for me to explain cause I won't
You see it's in my nature to be the best,
West to East See East to West,
Ready or not I have arrived and I'm live
Showing an MC how to survive.
It's crazy how I get you captured with my tactics,
I got many witnesses who can back this
Ruffnecks from New York to LA
Been down with me since Poor Georgie.
It's '96, it's all about show and prove
And I'm about to make the ill type moves,
I guide the beat and ride it well
And if you take a look it ain't hard to tell that I

Cold rock a party in a b-girl stance
I rock on the floor make the fellas wanna dance
I be the shit and it's all good and if you understood

Would you get out my shit, please let me be,
I don't see why, you KGB
Why you gotta be all up on me like that,
Trying to get over like a fat rat,
But I understand, I'm a woman in the land of hip-hop
And the shit don't stop,
It goes on, on, on, on
You see the shit don't stop till the break of dawn
And now who makes it liver than a hip-hop, scuba diver,
Chillin with a pina colada,
Kidada hooked me up with Tommy now I got a lot of gear
From everywhere that I'd like to share (yeah right!)
But I'd rather do Kani, Don't ask why! 5001, my son gets shit
Done
All on the catwalk, what they've ever done for you
You betta get down with your real crew,
Cause I ride the beat and I ride it well
And if you take a look it ain't hard to tell that I

Cold rock a party in a b-girl stance
I rock on the floor make the fellas wanna dance
I be the shit and it's all good and if you understood

To the L, to the Y, and the T, to the E
Rock a party and rock a party and rock a
Party int the B- girl stance.

 The easy, fast & fun way to learn how to sing: 30DaySinger.com

Written by: BERNARD EDWARDS, NILE RODGERS, LANA MOORER, RASHAD SMITH

Lyrics © Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Discuss the Cold Rock a Party [Bad Boy Remix] Lyrics with the community:

0 Comments

    Citation

    Use the citation below to add these lyrics to your bibliography:

    Style:MLAChicagoAPA

    "Cold Rock a Party [Bad Boy Remix] Lyrics." Lyrics.com. STANDS4 LLC, 2020. Web. 2 Dec. 2020. <https://www.lyrics.com/lyric/1686300/MC+Lyte>.

    Missing lyrics by MC Lyte?

    Know any other songs by MC Lyte? Don't keep it to yourself!

    Watch the song video

    Cold Rock a Party [Bad Boy Remix]

    261.7K
    3,893     216

    Free, no signup required:

    Add to Chrome

    Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

    Free, no signup required:

    Add to Firefox

    Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

    MC Lyte tracks

    On Radio Right Now

    Loading...

    Powered by OnRad.io


    Think you know music? Test your MusicIQ here!