Search results for ride wit me remix by nelly

We've found 1,307 lyrics, 22 artists, and 100 albums matching ride wit me remix by nelly:



Come enjoy the life
Baby take a ride (Ciara)
I just wanna find you (you) you (Remix)

So let me flip the script
You lookin' for the real
Baby
Will you ride for me? (yes)
Never lie tah' me? (yes)
Stay by my side through thick and thin in any robbery? (yes)
How sick that you was so I doin'
Pump it up! {Pump it up}
This is how me and Nelly pump it up
Pump it up! {Show me love, G}
Pump it up! {Let me see what you workin wit'}
Pump it up!
Will you ride for me? (yes)
Never lie tah' me? (yes)
Stay by my side through thick and thin in any robbery? (yes)
How sick that you was so I doin'
bet (y'all really goin' hate him now)
Why don't you come ride with me?  Oooh-wee!

[Nelly]
First name Nelly, last name Nel
First letter see, last
around)
And I bet (y'all really gon' hate him now)
Why don't you come ride with me? Oooh-wee!

Skurrt, oh! (Gon' break it down)
Oh Nelly! (Gon' change that
I'll stay and walk this life wit you 
No matter what we may go through 
Dead broke, no job, no house, no ride 
I'm gonna stay right by your side 

I
[Skit]
Nelly: Callin these niggaz mayn
(*phone ringing*)
Nelly: Got me up on wait
Man: Can you get that nigga
Nelly: I know these niggaz is home
Remix!
We fly high no lie you know this (ballin!)
Foreign rides, outside it's like showbiz (ladies)
We stay fly, no lie, and you no this (remix
to 
Bring it back home to you, because I ride, or die, girl we gon be good

[Ace Hood]
Baby just hold it down, I need a chick that'll ride for me, 
My
When she's with me it's Heaven Sent
And she screaming

You mite wanna ride out
Cause yea boy I'm heavy on the block
Drive-by, tear da sides out
This is Cadillac Mack
Seville Appeal
Luv rollin' the L doggs
9 papers

Ayyo, I'm laid back and humble, yeah, I'm cool wit it
Kinda hungry, give me
Remix!
We fly high no lie you know this (ballin!)
Foreign rides, outside it's like showbiz (ladies)
We stay fly, no lie, and you no this (remix
chest
Duked on my side, too many in my tribe
Coupe outside who the fuck want a ride?

It's Nelly in the place with Murph Lee
And I got what it takes
tribe
Coupe outside who the fuck want a ride?

Its Nelly in the place with Murph Lee
And I got what it takes to rock the mic right
(Yea)
You better watch
far just in the car

Just caught a ride wit four niggaz that I met at the bar
Now tell me

[Chorus 2: Ms. Toi and Murphy Lee]
Go and tell that
(Hey hey)
I'm try'na get a number

[Chorus]

[Nelly]
Half you niggas goin' 'bout it all wrong (All wrong)
Let me tell you what might help to get
the streets, and I'ma leave your muthafuckin' bitch naked
FJ 560, the five ride with me (we got honeys, y'all)
I got some mamis in the club want to slide with
plates on 'em (Money boy, woo)
And if you think I'm playin' wit' you (Playin' wit' you )
I ride on you niggas (Yeah)
I ride on you niggas
I ride on you
all over ya chin
Weezy be on some pimp shit
I see 'em, peep 'em, meet 'em, beep 'em
Later on if she ride
G 'em, freak 'em, by the weekend she be
to 
Bring it back home to you, because I ride, or die, girl we gon be good

[Ace Hood]
Baby just hold it down, I need a chick that'll ride for me, 
My
to 
Bring it back home to you, because I ride, or die, girl we gon be good

[Ace Hood]
Baby just hold it down, I need a chick that'll ride for me, 
My
get high wit you 
Niggas know infareds on your Head and they ride wit you 

Puffy 
Yeah yeah 
Well I'm a ride for you 
Would you ride for me
a ride wit me
wit three women in the fo' with the gold D's
Oh why do I live this way? (Hey, must be the money!)

If you want to go and get high wit me
What?  well fuck you, bitch

Bounce wit me, wit me, wit me wit me
Can you bounce wit me, bounce wit me, wit me wit me
Can you bounce wit me