Lyrics.com »

Search results for 'new york dvd by fat joe'

Yee yee! We've found 409 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching new york dvd by fat joe.



[Fat Joe imitating KRS-One]
Wa-ta-ta-tang, wa-ta-ta-tang, tang
Listen to my nine millimeter go BANG!

[sample - "Joe" by Jackie Moore]
Does
[Fat Joe imitating KRS-One]
Wa-ta-ta-tang, wa-ta-ta-tang, tang
Listen to my nine millimeter go BANG!

[sample - "Joe" by Jackie Moore]
Does
sensitivity
The name is Fat Joe, the label's Relativity, huh
I chop a rapper like a meat cleaver
I'm burnin hot, people think I have a fever, check it
If niggaz
Baltimore
'Cause New York was too darn fast
He sometimes went down to Washington
Just to view our nation's past

He never ate his vegetables
'Cause they were
the di-rector's cut
And niggaz throw your T.S.'s up {BEAT NOVACANE!}

[Fat Joe]
Go figure it, Joe Crack runnin New York
Who woulda thunk it, God above and Pun
the di-rector's cut
And niggaz throw your T.S.'s up {BEAT NOVACANE!}

[Fat Joe]
Go figure it, Joe Crack runnin New York
Who woulda thunk it, God above and Pun
Yeah! 
Check it out  check a check a  check it out 
Would you believe that Fat Joe would flip a style like this? 
I can't get played  cause I roll
York City's mixtape circuit. He's already in the studio working on his upcoming album with tracks produced by Dr. Dre, Shaw Money, and Eminem himself.
a sport
'cause we ain't playin up here in New York

[Hook - Fat Joe]
I got a hundred guns, a hundred clips, N**** I'm from New York (New York)
And you
a sport
'cause we ain't playin up here in New York

[Hook - Fat Joe]
I got a hundred guns, a hundred clips, N**** I'm from New York (New York)
And you
Never jump up in-a mi face 'cause I gun
Never judge a book by di cover, dat's wrong
Dis is Fat Joe alongside di Banton
Hey, what about Pun?
Rudeboy,
me; coca baby youh kno it's me

[Fat joe:]
New york time to re-up
Now lightning strikes in old New York
It may be dark but I want to talk
It might rain, it might snow
Too many things I got to know
If this is
[Chorus 2: Fat Joe]
She's bad, she's bad, she's bad I know she's bad
Everybody GET UP!
Get up, get up, get up, get up
Get up, get up, get up, get up
Now lightning strikes in old
New York
It may be dark but I want to talk
It might rain, it might snow
Too many things I got to know
If this is
[Chorus 2: Fat Joe]
She's bad, she's bad, she's bad I know she's bad
Everybody get up!
Get up, get up, get up, get up
Get up, get up, get up, get up
Well it's Friday night  I'm in a club with a crew just maxing 

Cuties and booties and yo I'm ready for action 

Cause Fat Joe doesn't go
[Chorus]
Nothing's gonna stop, nothing's gonna stop
Nothing's gonna stop me

[Verse 1: Fat Joe]
Ay yo I walk the walk, talk the talk
New York
found my soul mate finally
But one day I found out she actually owned a copy
Of Joe dirt on DVD

Oh, no! I said
Hey! Are we lobbing hand grenades, kiddo?
[Intro: Fat Joe] 
Owwwwww!!!! yeah! my niggaz 
Throw your hands in the air right now man 
Feel this shit right here! Scott Storch nigga 
Yeah
a sport
Cause we ain't playin' up here in New York

[Chorus]

[Verse 2: Fat Joe]
Nigga I can see the coke in your nose
This ain't a movie, even he
a sport
Cause we ain't playin' up here in New York

[Chorus]

[Verse 2: Fat Joe]
Nigga I can see the coke in your nose
This ain't a movie, even he
money regimen
Wit' my gettin' money machine, nah what I mean?

New York times
Come listen to these New York rhymes
A southern nigga with a New York mind
Mississippi A-Town y'all niggaz wit me
They talk funny but them boys makin' money in New York City
Took some trips up to Houston be all the D-Town bootin'
Greg
Triple X, dvd's, I got a whole stack in
Was snapped out of my daydream by something that I seen
I left the tissue full of spunk on the floor by my jeans
It