Lyrics.com »

Search results for 'i wanna by kurupt'

Yee yee! We've found 15,702 lyrics, 7 artists, and 100 albums matching i wanna by kurupt.


Albums:

Kurupt's Greatest (Kurupt) · I Just Wanna (50 Cent) · Don't Wanna Know (Maroon 5) · Wanna Make Love (Sun) · I Wanna Be Your Lover (Prince) · DJ's Choice: I Wanna Be an Astronaut (Hutchinson, Hutch) · Wanna Love You Girl (Robin Thicke) · If You Wanna Rock & Roll (Dion) · Do Anything You Wanna Do [DVD] (Eddie & the Hot Rods) · Do You Wanna Dance? (Glenn Miller) – and 90 other albums »


the way they know what's up They wanna bust, wanna try to smoke a nigga weed up It ain't shit to flip a double up And I love when I'm comin' up I got thangs
motherfucker
You wanna bust it in or off the head motherfucker
You heard what I said motherfucker
Yea Kurupt, what the fuck, kidnappin 'em duck

[Daz]
Niggas
bitches around the way they know what's up
They wanna bust, wanna try to smoke a nigga weed up
It ain't shit to flip a double up, and I love when I'm comin
[Chorus - 1x: Daz & Kurupt]
[D] - Gangsta
[K] - Yeah blastin' on these sucka niggas
[D] - Gangsta
[K] - Yeah homie fuck them niggas
[D] - Gangsta
You
to the bar and ordered a drink.
Pull out my money, grab my bank.
Sat at the table and to smoke some dank.

(Kurupt)
Posted by the bar and I did my thang.
I
I'm kurupt the kidnapping, heavy caliber missile launcher, mongrel,
With the black bizak it's like thizat
Not giving a fuck who you are, or where your
[Kurupt (Buckshot)]
Yeah, true story know what I'm sayin'
We got the Duck Down family keepin' it motherfuckin' real

(What, what, what)
(This is
[Snoop]
You in the War Zone
Ha ha, yeah, THX, uh, uh
I wanna go universal one time man
I wanna talk to the whole world man
Cause, cause I know
the hole all night, I got nice aim
Snoop Dogg nigga, how many times I got to show ya?
You don't wanna see this loc'ster Calvin Broadus from the shoulders
what we do
This is what we do nigga - gangsta's talk!
Tell 'em one more time - gangsta talk!
All the homies in the hood - gangsta talk!

[Kurupt
what we do
This is what we do nigga - gangsta's talk!
Tell 'em one more time - gangsta talk!
All the homies in the hood - gangsta talk!

[Kurupt
[Chorus: x4]

[Kurupt]
Yeah
The streets is ran, by heats and mini vans
Invading the spaces, chucks and fat laces
The "I Don't Give A Fuck" committee's
When I tell you lately
Seems no one can fade me
It just might drive you crazy
Watching gangsta's walk (gangsta's walk)

[Kurupt]
Gin and juice, hen
[* DJ scratching *]

Yeah we kind of like that shit, yeah
That's all we do, huh check it

[Kurupt]
Now what I'm not gettin' exactly (Why you)
Can't
by law, and I'm from the Dogg Pound

[Kurupt]
It's the incredible, the lyrical
You can't be me, like niece; to see me is gonna take a miracle
I
When I tell you lately
Seems no one can fade me
It just might drive you crazy
Watching gangsta's walk (gangsta's walk)

[Kurupt]
Gin and juice, hen
coupes
Impala test drive
Spark vendetta, duck trees on the Westside
Kurupt riding shotgun
I'm too cool to catch a hot one

[Chorus 2]

[Chorus 4:
feels good baby

(Hook)

(Kurupt)
In my mind's eye all I see is time passin by,
Will I make it to the other side
Ready to ride, we was all born to die
But
Kurupt (Daz):
Gangsta (Yeah), Gangsta (Yeah)

Daz (Kurupt):
I Know y'all like The cars dat go boom (...boom ...boom..)
So everybody out there just
niggaz

[Chorus- Kurupt]
I can see it, youse a jealous, motherfucker
It ain't really nuttin you can tell us, motherfucker
Look me in my eyes you
the first nigga to fuck da world
Converse apparel inspired by..
Fly out the barrel five out the barrel

[Kurupt]
Just take position ammunition, convalescent
nigga Ren, duck when I bust
Make Jada get on these nuts, make Will, love to cuss
You wanna fuck with us? Man, I wouldn't do it
Ask this nigga here, his
on fools
See-O so crooked (crooked)
Come equipped when the shank sticks

1 - [Kurupt]
Yeah, that's my dogg
Life, behind the walls
Life, behind the walls
love to my doggs behind the walls
Nate Dogg and I'm tight for all of y'all
Stand strong, stand tall, and never fall

[Kurupt]
Quick to get ticked
[Kurupt (Bad Azz)]
Yo what's up? (Aiyyo, what's up Kurupt)
A nigga feel so low that I can't come up
Dippin down the 101 blazin smoke
A trunk full