Search results for hypno by mystikal

We've found 95 lyrics, 2 artists, and 3 albums matching hypno by mystikal:

Artists:

Mystikal · Hypno Carlito


Albums:

Mind of Mystikal (Mystikal) · Mystikal (Wallace Roney) · Mystikal (Mystikal)


Earth
While one man stares from the trauma of his birth
Attending to the hypno-tapes
Assuring him
That this was reality
However grim

Our journey's
of weary minds
Revel in the fields of nightmare
Dreams of the Carrion kind

Monarch of the sleeping marches
Creature of no end
Son of Hypnos, shaper
Yeah yeah
Fix that guitar shit
Yeah [Repeats]
Hey yo Mystikal
(Here I go wha)
Iz they getting' rowdy wit' us
Iz they wildin' wit us
Yeah yeah
[Redman:] Yo, I need to wait
 [Mystikal:] Tarantula, tarantula, boof!, handle yo' bidness
 then nigga
 [Redman:] Mystikal waddup nigga!
featuring Mystikal 



It goes on and on 



{Mystikal:} 

So that's how it's goin down, my nigga? 

{Big Mike:} 

Yeah, it's happenin
featuring Mystikal 



It goes on and on 



{Mystikal:} 

So that's how it's goin down, my nigga? 

{Big Mike:} 

Yeah, it's happenin
Naughty By Nature down with Mystikal, you bitches foul

Chorus
Verse Three: Treach
You get your ass kicked when your only assets is ass bets
You cry
blessing, I'll meet my destiny

No rest for the Sinner
Hypnos refused me my sleep
This was the last night of my life
With wine I pondered on my deeds
cause we doin it nigga and that's over 
they want to pass by my nigga Mystikal 
if you do then we gonna do it girl now check it 
I like to head suck
[Mystikal]
I was at the mall, and this girl passed me by
So I like her booty she said hey boy
That's when I made my move
I jammed up and jammed
Mystikal  and Master P. 

(They know  P  they know  they know.) 



[Hook:] (Master P & Mack 10) X 6 

Made niggaz from the South to the West!
and taunting your eardrum with tongues

Ming-Xia check if your mic is on
[Ming-Xia]
A one-two, yes my mic is on, Hypno check if your mic is on

[Hypno
<mystikal> 

You got that fire 

ain't to fly  But When I jus walked by ya 

Hands at your side  don't you know I ain't your average buya 

I thought
featuring Silkk the Shocker  Snoop Dogg 



[Silkk] (Mystikal) 

Man these niggas... 

They might have to learn the hard way. 

(Y'all gon'
[Chorus (Mystikal & Insane): repeat 2X]

[Insane] Guns murder niggas at night....
[Mystikal] Man, niggas even kill niggas at night
[Insane] Cops
featuring Mystikal 



[Mystikal] 

man what FUCK 

I told you my fuckin name 

a hundred times man 

nigga call me Mystikal then fuck
[Featuring Fiend, Mystikal] 

[Master P] 

Big Ed, Fiend, Mystikal. 

You all get in, get the motherfuckin money. 

And if anybody moves,
featuring Mystikal  Silkk The Shocker 



Get the extra clips 

There we go 

(gangsta shit  gangsta shit  niggas like me into gangsta shit)
mean 
Now, I don't recognize you 

Oh, I don't recognize you 
You bled me dry and left me high 
Your dirty heart is by the by 
You trash your
the return of Mystikal's assauge
Load the revolver, it's a walk-by, but it's your way
And no way in hell, at this public disputin'
He gonna make it through, it
featuring Silkk 



Wuz up y'all  wuz up soldiers? This M P  The Colonel. 

We ain't no rookies at makin records 

Mystikal  Silkk
[Mystikal] 

Since I'm so fucking bad 

give me mine 

get yours 

ooooh... 



[Verse 1] 

I woke up this morning 

rocked up
[Featuring Fiend, Mystikal] 

[Master P] 

Big Ed, Fiend, Mystikal. 

You all get in, get the motherfuckin money. 

And if anybody moves,
[Featuring Mystikal, Full Blooded] 

[Master P] 

Uhhhhh! 

Ha Ha. 

Big Ed, Full Blooded, and Mystikal. 

Whether it's in the bed with
the air,
everybody's in the clear  lookin very debonair,
no dummys in the rear, hatin, giving funny stares,
it's a family affair, playboy bunnies by