Search results for fat joes way by fat joe

We've found 1,754 lyrics, 100 artists, and 100 albums matching fat joes way by fat joe:



it you know
(Fat, fat, really really fat)
And my shadow weighs forty-two pounds
Lemme tell you once again who's fat

If you see me comin' your way
best
And gives his language a spiritual rest
He's just a faaa...
He's just a fat little baby!
Wa, wa, waaaaa...
He wants his bottle, and he don't
[Fat Joe imitating KRS-One]
Wa-ta-ta-tang, wa-ta-ta-tang, tang
Listen to my nine millimeter go BANG!

[sample - "Joe" by Jackie Moore]
Does
why
He drips personality

My friend Fats, he's a heck of a Joe
You should watch him go,
Bopping in the band shine
With a bota bag of fried wine
Yeah! 
Check it out  check a check a  check it out 
Would you believe that Fat Joe would flip a style like this? 
I can't get played  cause I roll
y'all why.
He drips personality.

My friend Fats, he's a heck of a Joe.
You should watch him go,
Bopping in the band shine
With a bota bag of fried
sensitivity
The name is Fat Joe, the label's Relativity, huh
I chop a rapper like a meat cleaver
I'm burnin hot, people think I have a fever, check it
If niggaz
[Fat Joe imitating KRS-One]
Wa-ta-ta-tang, wa-ta-ta-tang, tang
Listen to my nine millimeter go BANG!

[sample - "Joe" by Jackie Moore]
Does
Yea, mami jus like that bend down grab ya ankles, do it for crack
Damn should be illegal how that ass so fat
The way you shake yo shit make me wanna
Niggaz is vexed from all the hoes I took 

From Trinity Ave all the ways down the Brook 



Chorus 1.5X 



[Fat Joe] 

Yeah, goin out to my
Lies all mixed up with omissions
Aw welcome home again
It's too late for apologies they're falling at my feet

This is just the way of the world Joe said
[Fat Joe]
They shootin...This is the sound baby...We ridin on these bitch ass
niggaz...Joe Crack...Here we go

[Chorus] + (with adlibs from Fat
[Fat Joe]
They shootin...This is the sound baby...We ridin on these bitch ass
niggaz...Joe Crack...Here we go

[Chorus] + (with adlibs from Fat
eih eih eih
eih eih eih(eih eih eih)
eih eih eih(eih eih eih)
eih eih eih(eih eih eih)
woa woa woa 

(Fat Joe)
buju, beres, joey crack the don
hip-hop 

take Don Cartagena, as your lawfully wedded husband 

Now by the power invested in me, by me 

I pronounce you husband and wife 



[Fat Joe
Fat Joe feat. Noreaga
Misery Needs Company
[Noreaga and Fat Joe talking]
[Fat Joe]
Yo, yo, one's for the cash, two's for my facilty
three's for
Yea, mami jus like that bend down grab ya ankles, do it for crack
Damn should be illegal how that ass so fat
The way you shake yo shit make me wanna
[Fat Joe]
They shootin...This is the sound baby...We ridin on these bitch ass
niggaz...Joe Crack...Here we go

[Chorus] + (with adlibs from Fat
Uh! Bringin It Back To The BX!
Wit my nigga Fat Joe, long side my nigga Prospect
Holdin the BX down
Bronx Burrough....Terror Sqaud
{Verse 1-Fat
Uh! Bringin It Back To The BX!
Wit my nigga Fat Joe, long side my nigga Prospect
Holdin the BX down
Bronx Burrough....Terror Sqaud

{Verse 1-Fat
Uh! Bringin It Back To The BX!
Wit my nigga Fat Joe, long side my nigga Prospect
Holdin the BX down
Bronx Burrough....Terror Sqaud

[Verse 1-Fat
Well, twirl my turban, man alive!
Here comes Mister Five by Five
He's one of those big fat bouncing boys
Solid avoirdupois!

Mister Five by Five
Well, twirl my turban, man alive!
Here comes Mister Five by Five
He's one of those big fat bouncing boys
Solid avoirdupois!

Mister Five by Five
[Featuring Noreaga] 

intro: [police sirens] 

[Noreaga and Fat Joe talking] 

[Fat Joe] 

Yo  yo  one's for the cash  two's for my facilty
Well twirl my turban, man alive
Here comes Mister Five by Five
He's one of those big, fat, bouncin' boys
Solid avoir dupois

Mister Five by Five