Search results for do ya thing by yo gotti

We've found 10,293 lyrics, 32 artists, and 100 albums matching do ya thing by yo gotti:



[Chorus]
[Black Child + Charli Baltimore]
My nigga Ja sold more records then a {O.G.}
Ty flyin by in 'Lac truck like a {O.G.}
And Gotti's dough's
[Chorus]
[Black Child + Charli Baltimore]
My nigga Ja sold more records then a {O.G.}
Ty flyin by in 'Lac truck like a {O.G.}
And Gotti's dough's
[Gotti]
Yo Boo, Irv Gotti
Black, and BJ outta
Wit the f*** up here man
shit done hit the fan
Let's do dis shit man
Fo' real

[Boo]
Let's do
[verse 1]
First of all yo gotti represent every thug
Went to school graduated operated with drugs
Had knowledge went to college fucking bitches
and rollin mad trees 
Paranoid on point and now I see who's who 
This thing was fake ones outta the immediate crew 
Life I take one if you jeopardise my do
the rooftop I might ignite ya

[Chorus]

[4th Verse:] [Lil' Gotti Gambino, Skull Dugrey]

[Lil' Gotti Gambino]
Gotti I told ya', I'm a muthafuckin'
ho, ridin' through slow
Blaze through third and first and do what ya do
I done, done I done, done
Pull up and wrap the shotgun
They know me Gotti
[Gotti]
Yo Boo, Irv Gotti
Black, and BJ outta
Wit the f*** up here man
shit done hit the fan
Let's do dis shit man
Fo' real

[Boo]
Let's do
[Gotti]
Yo Boo, Irv Gotti
Black, and BJ outta
Wit the f*** up here man
shit done hit the fan
Let's do dis shit man
Fo' real

[Boo]
Let's do
(Come on and get up, oh, party, yeah) 

This ya boy Yo Gotti
Street Tunes Productions
We gon' ask everybody to stand up on this one
D Boys, this
(Intro)

Remix! (Rick Ross)
Remix! (Rick Ross)
Remix! (Rick Ross)
Chevy Ridin High Boy (Yo Gotti)
Its Rickey Ross (Rick Ross)
Mon E. G. (Mon E. G.)
tonight (Irv Gotti: OH!)?
(Ashanti:) Don't try to be too cute tonight (Irv Gotti: GOTTA LOOSEN UP!).
(Ashanti:) Let the beat drop, and make ya feel (AHHH
they put us in the cage
Rule' and Gotti america's most wanted to many..
Come and get me!!! (Pretty soon ya gonna pay)
thing, but we do it bigger
#1 niggas, Rozay and that boy Teddy Pender'

Me and you, yo' momma and yo' cousin
Baby we can make love to a rap song
through every state with a sentence
Frozen weight in the cooter, ten plates to soup ya
1 2's we ought a cruise right by the state troopers

When I'm
with a sentence
Frozen weight in the cooter, ten plates to soup ya
1 2's we oughta cruise right by the state troopers
When I'm drinkin Cristal, start
ho, ridin' through slow
Blaze through third and first and do what ya do
I done, done I done, done
Pull up and wrap the shotgun
They know me Gotti
you out your motherfucking mind
You could see the shit I'm doing, if you was blind
Straight up, I'm just trying to get mine

[Yo Gotti]
What am I to do
gangsta shit
I say No Limit loud, cause we ain't scared of nobody
Organized by P or should I say, John Gotti
Real niggas, put ya guns up if ya feel me
But
baby brother NYA, and just he got stuck
By them same motherfuckers who supposed to be killin me
Peelin me, and ya niggaz ain't feelin me
Bad news,
baby brother NYA, and just he got stuck
By them same motherfuckers who supposed to be killin me
Peelin me, and ya niggaz ain't feelin me
Bad news,
(Come on and get up, oh, party, yeah) 

This ya boy Yo Gotti
Street Tunes Productions
We gon' ask everybody to stand up on this one
D Boys, this
Watch me!
Jigga-Man, ya heard?  Boom boom boom
Brooklyn, ya heard?  Boom boom booom
Compton!
Gotti Gotti ya heard?  Yo,
C'mon!

You gotta, pop that
Watch me!
Jigga-Man, ya heard?  Boom boom boom
Brooklyn, ya heard?  Boom boom booom
Compton!
Gotti Gotti ya heard?  Yo,
C'mon!

You gotta, pop that
ecstasy

Hey yo I come through stunnin',
Plus I'm gettin' blunted in the new six-hundred with the big rims on it
We rock rocks that'll light ya