Song parody of

Io Vagabondo

by I Nomadi

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Io Vagabondo song by I Nomadi.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Io un giorno crescerò, E nel cielo della vita volerò, Ma un bimbo che ne sa, Sempre azzurra non può essere l'età, Poi una notte di settembre mi svegliai Il vento sulla pelle, Sul mio corpo il chiarore delle stelle Chissà dov'era casa mia E quel bambino che giocava in un cortile: Io vagabondo che son io, Vagabondo che non sono altro, Soldi in tasca non ne ho ma la su mi è Rimasto Dio. Si la strada è ancora là, Un deserto mi sembrava la città, Ma un bimbo che ne sa, Sempre azzurra non può essere l'età, Poi una notte di settembre me ne andai, Il fuoco di un camino Non è caldo come il sole del mattino Chissà dov'era casa mia E quel bambino che giocava in un cortile: Io vagabondo che son io, Vagabondo che non sono altro, Soldi in tasca non ne ho ma la su mi è Rimasto Dio, Io vagabondo che son io, Vagabondo che non sono altro, Soldi in tasca non ne ho ma la su mi è Rimasto Dio

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Io Vagabondo

4.9M
21,411     0

Quiz

Are you a music master?

»
The real name of Bruno Mars is?
A Peter Gene Hernández
B Bruno Gene Hernández
C Peter Diego Hernández
D Bruno Esteban Diaz

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

I Nomadi tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io