Song parody of

Uomo Macchina

by Adriano Celentano

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Uomo Macchina song by Adriano Celentano.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Camminando giù in città Tra i motori e la realtà Tanta gente che si muove Sembra viva e non lo è più Ehi amico che cammini Non ti accorgi che anche tu Tu sei fatto di bulloni il motore guida te Una macchina tu sei L'ingranaggio gira ma Proprio lui ti ucciderà Amico mio Non sono fatto come te Guarda i miei occhi Vedrai che differenza c'è Ehi amico sta' a sentire Non scappare, vieni qua Se ti guardi un poco intorno Anche tu ti accorgerai Che i colori della vita Non li vedi come me Quando tu ti sveglierai Da quel brutto sogno che Ti distrugge e non lo sai Che la vita è nei colori Che ci sono intorno a te Amico mio Non sono fatto come te Guarda i miei occhi Vedrai che differenza c'è Non aver paura, vivi Lascia tutto ciò che hai Devi cominciare a dare Se amore tu vorrai il mestiere della vita Più leggero ti sarà Se ad amare avrai imparato La tua gente come te Vieni amico, andiamo dai Sarà facile per noi Non sei solo, siamo in due Amico mio Non sono fatto come te Guarda i miei occhi Vedrai che differenza c'è Amico mio Non sono fatto come te Guarda i miei occhi Vedrai che differenza c'è

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Uomo Macchina

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Sia: "Come on, come on, turn the radio on. It's ______ night, and it won't be long".
  • A. Monday
  • B. Friday
  • C. Sunday
  • D. Tuesday

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Adriano Celentano tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!