Song parody of

Zangra

by Jacques Brel

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Zangra song by Jacques Brel.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Je m'appelle Zangra et je suis lieutenant Au fort de Belonzio qui domine la plaine D'où l'ennemi viendra qui me fera héros En attendant ce jour, je m'ennuie quelquefois Alors, je vais au bourg voir les filles en troupeaux Mais elles rêvent d'amour et moi de mes chevaux Je m'appelle Zangra et déjà capitaine Au fort de Belonzio qui domine la plaine D'où l'ennemi viendra qui me fera héros En attendant ce jour, je m'ennuie quelquefois Alors, je vais au bourg voir la jeune Consuelo Mais elle parle d'amour et moi de mes chevaux Je m'appelle Zangra, maintenant commandant Au fort de Belonzio qui domine la plaine D'où l'ennemi viendra qui me fera héros En attendant ce jour, je m'ennuie quelquefois Alors, je vais au bourg, boire avec Don Pedro Il boit à mes amours et moi à ses chevaux Je m'appelle Zangra, je suis vieux colonel Au fort de Belonzio qui domine la plaine D'où l'ennemi viendra qui me fera héros En attendant ce jour, je m'ennuie quelquefois Alors, je vais au bourg, voir la veuve de Pedro Je parle enfin d'amour mais elle de mes chevaux Je m'appelle Zangra, hier trop vieux général J'ai quitté Belonzio qui domine la plaine Et l'ennemi est là, je ne serai pas héros

Genre:
Pop
Style:

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Zangra

Browse Lyrics.com

Our awesome collection of

Promoted Songs

»

Quiz

Are you a music master?

»
From which Muse song are the lyrics: "Far away. This ship is taking me far away"?
  • A. Starlight
  • B. Plug In Baby
  • C. Absolution
  • D. Super Massive Blackhole

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Jacques Brel tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!