Song parody of

En el sur

by Mikel Erentxun

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the En el sur song by Mikel Erentxun.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

Tumbado en mi habitación Decidiendo a quien creer Si a la mente o al corazón Mirando al ventilador Que gira lento sobre mi Que parte en mil este calor En el sur en el este o el oeste buscaré En el norte de algún mapa miraré No sé en qué lugar del mundo está mi amor Y por que dejé escapar Aquel expreso de las diez Le pregunto al paso a nivel Y no me sabe responder En el sur en el este o el oeste buscaré En el norte de algún mapa miraré No sé en qué lugar del mundo estás Y tu decías tantas veces todo el tiempo Que tienes lo deberías aprovechar No permitas que al final ese tiempo perdido Se aproveche de ti y no te hice caso En el sur en el este o el oeste buscaré En el norte de algún mapa sentiré Que nuestra llama sigue viva En el sur en el este o el oeste En el norte de algún mapa miraré No sé en qué lugar del mundo está mi amor No sé en qué lugar del mundo está mi amor

Genre:

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

En el sur

320.8K
897     25

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
What is the key of Bohemian Rhapsody?
  • A. B major
  • B. F major
  • C. Bb major
  • D. Bb minor

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Mikel Erentxun tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!