Song parody of

Jeans Troues

by Granville

Here's where you get creative! Use our cool song parody creator to make a totally new musical idea and lyrics for the Jeans Troues song by Granville.

Simply click on any word to get rhyming words suggestion to use instead of the original ones. You may also remove or alter entire lines if needed — when you're done save your work and share it with our community — have fun!

  • English (English)
  • Français (French)
  • Español (Spanish)

La démarche alambiquée Quelques verres de rosé Je me sens comme une avalanche Si je n'embrasse le garçon Les copines vont se moquer Viens-là oui que je t'enlace Il me reste de cela Que l'odeur de ton parfum Une paire de boucles d'oreilles Cachée dans mon sac à main Ferme les yeux donne-moi ta bouche Car demain nous serons grands Fabrique-moi un souvenir A trop avoir le temps de tout Nous n'aurons le temps de rien Le passé ne nous attend plus Il me reste de cela Que l'odeur de ton parfum Une paire de boucles D'oreilles cachée dans mon sac à main Une marque de rouge à lèvres Sur le col de ta chemise C'était le temps des regrets De l'amour et des jeans troués Il me reste de cela Que l'odeur de ton parfum Une paire de boucles D'oreilles cachée dans mon sac à main Une marque de rouge à lèvres Sur le col de ta chemise C'était le temps des regrets De l'amour et des jeans troués

Done creating your parody?

Don't keep it to yourself! Save it now so you can share it with the rest of the world!

Watch the song video

Jeans Troues

Browse Lyrics.com

Quiz

Are you a music master?

»
Which rapper perform the song Big Stepper?
  • A. Roddy Ricch
  • B. Future
  • C. Pop Smoke
  • D. Quavo

Free, no signup required:

Add to Chrome

Get instant explanation for any lyrics that hits you anywhere on the web!

Free, no signup required:

Add to Firefox

Get instant explanation for any acronym or abbreviation that hits you anywhere on the web!

Granville tracks

On Radio Right Now

Loading...

Powered by OnRad.io


Think you know music? Test your MusicIQ here!